رییس فدراسیون آمادگی جسمانی: بیشتر افراد جامعه کم‌تحرک هستند

مشهد-ایرنا- رییس فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: وضعیت جسمانی مردم مطلوب نیست و بیشتر افراد جامعه کم تحرک هستند.

به گزارش ایرنا، احمد گواری روز چهارشنبه در مجمع انتخاب هیات آمادگی جسمانی خراسان رضوی، افزود: فعالیت جسمانی در میان اقشار مختلف جامعه کم است و فدراسیون در راستای رفع این معضل از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی ادامه داد: برنامه های مدونی برای افزایش فعالیت اقشار مختلف جامعه با توجه به سن و شغل افراد تدوین شده که اجرای آن نیازمند حمایت نهادها و دستگاه های مربوطه است.

رییس فدراسیون آمادگی جسمانی خاطر نشان کرد: این رشته ورزشی در عمومی کردن ورزش و رشد ورزش قهرمانی بسیار تاثیرگذار و نیازمند نگاهی ویژه است.

گواری اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشتر از ۲ سال از عمر فدراسیون آمادگی جسمانی نمی گذرد، اما این فدراسیون رتبه سوم ورزشکاران سازمان یافته را در میان دیگر فدراسیون ها دارد و نشان از علاقه جامعه به رشته آمادگی جسمانی به عنوان یکی از ورزش های پایه دارد.

رییس فدراسیون آمادگی جسمانی: بیشتر افراد جامعه کم‌تحرک هستند

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این مجمع گفت: هیات آمادگی جسمانی همانند هیات وزش های همگانی در میان رشته های مهم و پایه است که نیاز به توسعه بیشتر دارد.

علیرضا تاج فیروز ادامه داد: توسعه رشته آمادگی جسمانی در شهرستان های خراسان رضوی، توجه به ورزش بانوان و جلوگیری از ناهنجاری های فرهنگی در باشگاه باید از مهم‌ترین اهداف هیات آمادگی جسمانی باشد.

رییس فدراسیون آمادگی جسمانی: بیشتر افراد جامعه کم‌تحرک هستند

انتخاب سکاندار هیات آمادگی جسمانی خراسان رضوی

در ادامه این مجمع ۳۰ نفر از اعضای مجمع با برگزاری انتخابات، «علیرضا ارزانی» را به عنوان رییس هیات آمادگی جسمانی خراسان رضوی انتخاب کردند.

«حمزه حکیم پور، رضا دهنوی، محسن قهرمانی و رضا مهدوی به همراه علیرضا ارزانی» کاندیدای ریاست هیات جسمانی هیات آمادگی جسمانی خراسان رضوی بودند که ارزانی با ۲۴ رای به مدت چهارسال سکاندار این هیات در استان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha