۵۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان کشف شد

۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴
کد خبر: 85581415
۵۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان کشف شد

کرمان - ایرنا - ۵۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در چند عملیات پلیس در شمال و غرب استان کرمان کشف شد.

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۲ کامیون حامل محفظه های پلاستیکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ جواد خواجه‌پور روز چهارشنبه گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی بر اساس اقدامات اطلاعاتی از ورود ۲ محموله قاچاق سوخت به حوزه این شهرستان برای انتقال به استان های جنوبی کشور مطلع شدند و طی ۲ عملیات این ۲ دستگاه کامیون را در مسیر سیرجان - بندرعباس متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این ۲ کامیون در مجموع ۳۰ هزار لیتر گازوییل قاچاق که با استفاده از محفظه های پلاستیکی معروف به مشک حمل می شدند، کشف و ۲ متهم نیز در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به خطرات بسیار زیاد حمل قاچاق سوخت از طریق مخزن های غیراستاندارد در جاده ها و احتمال آتش سوزی و تصادفات از شهروندان خواست هرگونه خبری را در این خصوص با شماره ۰۹۶۳۰۰ مربوط به پلیس امنیت اقتصادی و سامانه فوریتهای پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سیرجان در فاصله ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

توقیف تانکر حامل ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در رودبار جنوب

بر پایه همین گزارش پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب از توقیف یک دستگاه تانکر عبوری حامل ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق خبر داد.

سرهنگ محمدرضا نجارزاده گفت: در اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی حامل سوخت قاچاق ماموران انتظامی با کنترل خودروهای عبوری جاده اصلی شهرستان یک دستگاه تانکر حمل سوخت را به منظور بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این تانکر ۲۹ هزار لیتر گازوییل فاقد مجوز حمل کشف و کامیون روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب تصریح کرد: راننده این تانکر نیز که راهی شرق کشور بود پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

رودبار جنوب در فاصله ۳۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha