۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85581452
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

۱۵ کیلومتر جاده چهارخطه در لرستان افتتاح شد

۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
کد خبر: 85581452
۱۵ کیلومتر جاده چهارخطه در لرستان افتتاح شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: همزمان با هفته دولت ۱۵ کیلومتر چهار خطه با هزینه یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال در ۲ محور استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا بهزاد شاکرمی روز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از قطعه دوم هشت کیلومتری چهارخطه خرم آباد - کوهدشت افزود: هفته دولت امسال بخشی از قطعه اول پروژه چهار خطه خرم آباد - کوهدشت به طول هشت کیلومتر حد فاصل آرامستان خضر تا فرودگاه خرم آباد به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه ساخت این قطعه از سال ۹۷ آغاز شده است ادامه داد: میزان اعتبار هزینه شده برای افتتاح و تکمیل این هشت کیلومتر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال است که برآورد و ارزش گذاری این مبلغ به قیمت روز به سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اضافه کرد: همچنین عملیات اجرایی هفت کیلومتر از محور چهار خطه الشتر - فیروزآباد سال ۱۳۹۷ شروع شده بود که با هزینه ۶۵۰ میلیارد ریالی و ارزش روز یک هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید و چهارخطه ۱۴ کیلومتری الشتر- فیروزآباد در شهرستان سلسله تکمیل شد.

شاکرمی افزود: میانگین سالانه ساخت چهارخطه ها در استان لرستان طی سال های قبل بین پنج تا هفت کیلومتر بود که ۲ سال گذشته به ۳۰ کیلومتر افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha