۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85581462
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

سه طرح عمرانی و اقتصادی در خرم آباد به بهره برداری رسید

خرم آباد - ایرنا - سه طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با ششمین روز از هفته دولت در خرم آباد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طرح تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان یکی از طرح‌های نیمه‌کاره‌ای بود که سال ۱۳۹۷ آغاز و بعد از سیل ۱۳۹۸ بازبینی شد و با وجود هزینه‌هایی که طی سال‌ها برای آن شده تکمیل نشده بود.

این طرح مسیر رسیدن به دانشگاه لرستان را تا ۱۰ کیلومتر کاهش داده است که طولانی‌شدن طرح و بازبینی مجدد، هزینه‌های اجرای آن را به‌ شدت افزایش داد.

پل عبور دانشگاه لرستان حدود هشت سال معطل مانده و از مطالبات مردم و دانشجویان محسوب می شد که با پیگیری های استاندار به نتیجه مطلوب رسید و زیر بار ترافیک رفت.

قطعه اول چهارخطه آرامستان خضر به فرودگاه خرم آباد افتتاح شد

احداث چهار خطه آرامستان خضر تا فرودگاه خرم آباد نیز به عنوان بخشی از محور چهارخطه خرم آباد - کوهدشت از سال ۹۷ آغاز شده بود که امروز این مسیر هشت کیلومتری با اعتبار هزینه شده یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و ارزش روز سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

افتتاح واحد تولید لوله پلیمری پنج لایه

همچنین کارخانه تولید لوله های پلیمری پنج جداره با سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلاتی به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از طرح های افتتاح شده ششمین روز هفته دولت در خرم آباد بود.

واحد تولیدی "سمن تولید سپیدار" در زمینه تولید لوله پنج لایه پلیمری با فلز، در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۷۱ متر مربع و زیربنای تولیدی یکهزار و ۳۰۰ متر، زمینه اشتغال ۶ نفر در مرحله اول را فراهم نموده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha