۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85581525
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیمارستان سیار مستقر در مرز باشماق به هزار و ۸۰۷ زائر خدمات ارائه کرد

سنندج- ایرنا- رئیس بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ الاسلام گفت: این بیمارستان از ۱۷ مردادماه تا پنجم شهریور به هزار و ۸۰۷ زائر اربعین حسینی خدمات درمانی ارائه کرد.

به گزارش ایرنا، مصطفی فرامرزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از ۱۷ مرداد ماه تا پنجم شهریور، هزار رو ۴۸۰ مرد، ۳۲۷ زن ، ۷۱ کودک زیر ۱۶ سال و سه مادر باردار برای دریافت خدمات رایگان درمانی به بیمارستان سیار مستقر در مرز باشماق مریوان مراجعه کردند.

وی افزود: طی این مدت، ۱۵۰ نفر به دلایل مشکلات قلبی و تنفسی، ۷۸ نفر پوستی و سوختی، ۲۸ نفر تروما و تصادف، سه نفر عصبی، روانپزشکی و ENT، همچنین ۱۴۳ نفر مسمومیت غذایی، دیاریا و نیاز به سرم تراپی، ۳۷ نفر گرمازدگی و انواع گزش حیوانات ، ۹۲۹ نفر درد کمر و اندام و ۴۳۹ نفر به دلایل غیر ترومایی و محیطی به این بیمارستان مراجعه داشتند.

رئیس بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ الاسلام با اشاره به اینکه ۲۴ نفر از مراجعین این بیمارستان، غیر ایرانی بوده است، اضافه کرد: خوشبختانه مورد خاصی از تب دنگی طی این مدت مشاهده نشده است.

به گفته وی بیمارستان ۵۰ تختخوابی سیار مرز باشماق به همت دانشگاه و بیمارستان شهید قاضی با مجموعه‌ای کامل از خدمات درمانی طی این مدت به زائرین اربعین حسینی خدمات مطلوبی ارائه داد.

رئیس بیمارستان شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام ادامه داد: این بیمارستان شامل بخش‌های اورژانس، آزمایشگاه، داروخانه رادیولوژی و بخش‌های تحت‌نظر خانم و آقا با مدیریت استاندارد و کادر درمانی مجهز و مجرب به‌ صورت شبانه‌روزی به زائران اربعین، خدمات درمانی ارائه داد.

وی با قدردانی از هماهنگی های صورت گرفته و نیز همکاری کامل تمامی واحدهای تابعه دانشگاه، اضافه کرد: ثمره این تلاش ها، ارائه خدمات مطلوب و رضایتبخش برای سومین بار به زائرین اربعین ارائه است.

مرز باشماق در ۱۷ کیلومتری غرب مریوان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha