۷۱ طرح در بویین میاندشت به بهره برداری رسید

اصفهان-ایرنا- فرماندار بویین میاندشت از افتتاح ۷۱ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار افزون بر یک هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال مقارن با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

رضاعلی معصومی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بهسازی و آسفالت معابر روستاهای بخش مرکزی شهرستان و پارک سلامت روستای میرآباد با بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار از جمله این طرح ها بوده است.

وی بهسازی و آسفالت معابر روستاهای بخش کرچمبو، کانال کشی آبهای سطحی و استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای دره سوخته و ایجاد دیوار حایل در روستای کرچ نیز با اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح های هفته دولت در این منطقه برشمرد.

معصومی افزود: افتتاح پل وحدت شهر بویین میاندشت و اجرای پیاده رو با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال، بازسازی خیابان سرچشمه شهر افوس و محوطه سازی برای یادمان شهدای گمنام در مجموع با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال از جمله پروژه های شهری است که به بهره برداری رسید.

وی همچنین از بهره برداری چمن مصنوعی دبستان شهید اشرفی شهر افوس و مدرسه صیاد شیرازی روستای مغاندر با اعتبار افزون بر ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

فرماندار بویین میاندشت گفت: طرح های جهاد کشاورزی شهرستان با اعتبار نزدیک به ۴۰ میلیارد ریال شامل آبرسانی، لوله گذاری و لایروبی قنوات نیز به بهره برداری رسید.

معصومی افزود: همچنین بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال صرف آبرسانی به پروژه مسکن ملی این شهرستان شد که مقارن با هفته دولت به بهره برداری رسید.

وی راه اندازی ۶ سایت مخابراتی در روستاهای این شهرستان با اعتبار بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مسکن ملی مددجویان در شهر افوس و روستای داشکسن با اعتبار هفت هزار میلیارد ریال را از دیگر طرح هایی عنوان کرد که بهره برداری شدند.

معصومی ادامه داد: در بخش ورزشی نیز با اعتبار افزون بر ۵۰ میلیارد ریال ساختمان اداری ورزش و جوانان شهرستان بویین میاندشت و پنج خانه ورزش در روستاهای شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

فرماندار بویین میاندشت افزود: به همت اداره راهداری این شهرستان روکش آسفالت محور بویین میاندشت (نوغان) به داران با اعتبار نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، بمناسبت گرامیداشت هفته دولت در مجموع ۴۶۷ پروژه عمرانی و خدماتی در استان اصفهان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

بویین میاندشت، با بیش از ۲۴ هزار نفر جمعیت در ۱۸۰ کیلومتری غرب استان اصفهان واقع است.این شهرستان تا قبل از سال ۹۲ جزیی از فریدن بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha