یک مرکز نیکوکاری هشت زندانی در زاوه خراسان رضوی را آزاد کرد + فیلم

تربت حیدریه - ایرنا - رییس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم گفت: هشت نفر به همت این مرکز و به نیت امام هشتم در شهرستان زاوه خراسان رضوی از زندان آزاد شدند.

حامد خیرخواهان روز چهارشنبه در حاشیه نشستی بدین منظور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرکز در پنج سال گذشته یک هزار و ۹ زندانی جرایم غیر عمد و محکومان مالی را از زندان آزاد کرده و امروز نیز موفق به آزادی هشت زندانی در زاوه شده است.

وی ادامه داد: بنا بود در ابتدا پنج نفر زندانی آزاد شوند که با تلاش انجام شده به هشت نفر رسید.

یک مرکز نیکوکاری هشت زندانی در زاوه خراسان رضوی را آزاد کرد + فیلم

رییس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم اضافه کرد: سفیر مهربانی این مرکز، «مسعود اقوامی» برای جمع آوری کمک‌های مالی و ارتباط گیری با مردم تلاش بسیاری کرد تا با اعتماد مردم مبلغ مورد نیاز برای این منظور فراهم شود.

وی اظهار کرد: افرادی که امروز از زندان رهایی یافتند، محکومان جرایم مالی بودند که مجموع بدهی آنان به افزون بر ۷۰۰ میلیون ریال می‌رسید.

خیرخواهان خاطر نشان کرد: این مسیر توسط مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم همچنان ادامه می‌یابد و امید است بتوان قدم‌های بیشتری برای بازگشت زندانیان جرایم غیر عمد برداشت تا خانواده‌های کمتری از نبود سرپرست آسیب ببینند.

محمد وفایی نژاد، فرماندار زاوه هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مراسمی به منظور تجلیل از این موسسه در فرمانداری زاوه برگزار شد و امید است این روش خیرخواهانه در جامعه فراگیرتر شود.

مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و قرارگاه جهادی شهید احمد گودرزی در راستای کمک به نیازمندان و محرومیت‌زدایی توانسته‌اند از ظرفیت‌های خیرین و نیکوکاران بیشترین استفاده را به نفع محرومان جامعه داشته باشند.

توزیع بسته‌های معیشتی و سبد کالا، اطعام نیازمندان، آزادی زندانیان، اهدای جهیزیه، برپایی برنامه‌های فرهنگی هنری، اهدای کمک هزینه درمانی و بهداشتی به نیازمندان، برپایی موکب‌های اربعین، برگزاری هیئات مذهبی، فراهم کردن لوازم التحریر و کمک هزینه تحصیلی، نذر قربانی، تولید محتوا و انتشار در صداوسیما، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و مشاوره حقوقی و روانشناسی رایگان بخشی از فعالیت‌های این مرکز است.

دولت آباد مرکز شهرستان ۷۲ هزار نفری زاوه در ۱۷۴ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha