استاندار چهارمحال و بختیاری: کار جهادی نسخه‌ای همیشگی برای مدیریت کشور است

شهرکرد – ایرنا – استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انجام کار جهادی، قانونی و با کیفیت نسخه‌ای همیشگی و مهم برای مدیریت بهتر کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در آیین افتتاح ساختمان پزشکی قانونی شهرستان بروجن افزود: رمز موفقیت کشور در دوران دفاع مقدس، خنثی‌سازی فتنه‌های دشمن پس از انقلاب، موفقیت جبهه مقاومت، بازشدن گره‌های قدیمی و تحقق بخشی از مطالبه‌های مردم همه با انجام کار جهادی محقق شده است.

وی اظهار داشت: با بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی امروز بسیاری از شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری از آب پایدار، سالم و بهداشتی برخوردار هستند و به نوعی از تنش آبی رهایی یافتند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت، تقدیر از خدمات دولت‌مردان و اجرای طرح‌های کوچک و بزرگ عمرانی و اقتصادی است.

حیدری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نشست با دولتمردان دولت چهاردهم تاکید کرد: این کشور از ظرفیت‌ها و ثروت‌های مهم و قابل توجهی برخوردار است که باید از این نعمت‌ها به خوبی استفاده بهینه صورت گیرد.

وی بر ضرورت اتحاد و همدلی برای پیشروی امور استان و پرهیز از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای تاکید کرد.

ساختمان پزشکی قانونی مطالبه‌ای ۲۰ ساله

فرماندار بروجن گفت: ساختمان پزشکی قانونی از مطالبه‌های ۲۰ ساله این شهرستان بود که امروز با انجام کار جهادی محقق و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فتاح کرمی افزود: با بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی بن - بروجن امروز شهرهای فرادنبه، سفیددشت و قسمتی از شهر بروجن از آب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار شده‌اند.

وی با اشاره به افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای بلداجی و فرادنبه اظهار داشت: با توجه به در دست اجرا بودن تصفیه‌خانه شهر سفید دشت؛ شهرستان بروجن از جمله شهرستان‌هایی خواهد بود که جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب آن به صورت ۱۰۰ درصد از طریق تصفیه خانه انجام می‌شود.

کرمی با اشاره به تعیین تکلیف کردن سد آقبلاغ بعد از ۱۵ سال گفت: تعیین تکلیف کردن این سد به عنوان یکی از مطالبه‌های به حق مردم در بخش گندمان می‌تواند بسیاری از مشکلات این منطقه در بخش کشاورزی و صنعت را برطرف کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری: کار جهادی نسخه‌ای همیشگی برای مدیریت کشور است

فرماندار بروجن ارتقای کشت گلخانه‌ای و تبدیل بروجن به شهرستان گلخانه‌ای را از دستاوردهای دولت معرفی کرد و گفت: سطح گلخانه‌های این شهرستان از ۹ به ۲۱ هکتار افزایش و امروز ۱۶۰ هکتار دیگر نیز آماده بهره‌برداری است.

وی گازرسانی به گلخانه شهر بلداجی بعد از ۱۵ سال، آغاز عملیات اجرایی مجتمع دامداری در شهرهای مختلف بروجن، تعیین تکلیف مجتمع دامداری شهر فرادنبه بعد از ۲۹ سال، شروع عملیات نهضت ملی مسکن در تمام شهرهای بروجن، تعیین تکلیف مسکن ملی در شهر بلداجی بعد از ۱۲ سال، پوشش ۱۰۰ درصدی گازرسانی شهری و روستایی در شهرستان بروجن، احیای ۱۱ واحد صنعتی نیمه فعال و غیر فعال در بروجن، ایجاد زیرساخت گردشگری در تالاب‌های چغاخور و گندمان با هدف تقویت زیرساخت صنعت، ارتقای دانشکده پرستاری بروجن به دانشگاه علوم پزشکی و ارتقای رشته‌های تحصیلی، راه اندازی اداره استاندارد در شهرستان بروجن با توجه به وجود ۴۲ درصد صنعت استان در این شهرستان از مهمترین اقدامات دولت در این شهرستان است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ساختمان پزشکی قانونی شهرستان بروجن با مساحت یک‌هزار و ۷۶۱ مترمربع و یک هزار و ۵۰ مترمربع زیر بنا در سه طبقه به بهره‌برداری رسید.

خدایار باقری ادامه داد: برای احداث این پروژه ساختمانی ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال وبختیاری آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن شهر های نقنه و سفید دشت و بهسازی و نوسازی معابر شهر فرادنبه در شهرستان بروجن را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در شهرستان بروجن عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، بخش بلداجی در شهرستان بروجن ۲۱ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha