۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۴۰
کد خبر: 85581827
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

افتتاح‌ و کلنگ‌زنی چند پروژه در قم به مناسبت هفته دولت

قم - ایرنا - همزمان با هفته دولت، کلنگ‌زنی احداث بوستان عمومی و طرح‌های فرهنگی، ورزشی و حوزه بهداشت و درمان با حضور استاندار قم در شهرستان کهک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد آقامیری استاندار قم روز چهارشنبه در حاشیه این افتتاحیه ها با بیان اینکه ما باید در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش کنیم گفت: سلامت یکی از عوامل توسعه یافتگی در کشورها است و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ما در حال دستیابی به نوک قله توسعه یافتگی هستیم.

وی اظهار داشت: پیشگیری بهتر از درمان است و اگر در بخش پیشگیری هزینه نکنیم باید چندین برابر در بخش درمان هزینه کنیم.

افتتاح‌ و کلنگ‌زنی چند پروژه در قم به مناسبت هفته دولت

وی نقش خانه های بهداشت در زمینه پیشگیری از بیماری ها را اساسی دانست و از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی قم برای توجه به این موضوع قدردانی کرد.

۱۰ پروژه بهداشت و درمان قم به بهره‌برداری رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در حاشیه این افتتاحیه‌ها، گفت: تلاش و نگاه دانشگاه علوم پزشکی قم، توجه به خدمات توسعه‌ای بهداشتی و درمانی است که همزمان با هفته دولت ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مهدی مصری افزود: سه خانه بهداشت در روستاهای گیو، مهرزمین و ورجان در این هفته افتتاح و آماده خدمات رسانی به روستاییان خواهد شد.

افتتاح‌ و کلنگ‌زنی چند پروژه در قم به مناسبت هفته دولت

وی با بیان اینکه اعتباری ۱۵۰ میلیارد ریالی برای ساخت و تجهیز پروژه های بهداشتی هفته دولت در استان هزینه شده است افزود: همزمان با افتتاح این خانه های بهداشت، توسعه و تجهیز آزمایشگاه غذا و دارو، راه اندازی اتاق گزارش رادیولوژی و گرافی بیمارستان شهید بهشتی و بهره برداری از سالن آمفی تئاتر دانشکده بهداشت، از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

همزمان با هفته دولت، کلنگ زنی احداث بوستان عمومی، سالن ورزشی و زمین چمن روستای ورجان و همچنین افتتاح همزمان پروژه های عمرانی حوزه بهداشت و درمان و افتتاح خانه بهداشت روستای ورجان برگزار شد.

افتتاح‌ و کلنگ‌زنی چند پروژه در قم به مناسبت هفته دولت

افتتاح نمایشگاه ملی پوشاک در قم یکی دیگر از برنامه‌های استان قم همزمان با هفته دولت بود که با حضور استاندار قم بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

همچنین در ادامه این برنامه‌ها، جلساتی پیرامون بررسی مصوبات سفر استاندار قم به شهرستان های کهک و جعفرآباد با حضور مدیران اجرایی برگزار و نسبت به تسریع در خدمت‌رسانی تاکید شد.

افتتاح ۳۸ طرح کشاورزی، گازرسانی به سه روستا و بهره‌برداری از محور قم - نیزار همزمان با هفته دولت

همچنین طی هفته دولت هفته گازرسانی به سه روستای فتح‌آباد، قره‌سو و شورآباد به‌صورت رسمی به بهره‌برداری طرح بهسازی محور قم- نیزار با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریالی به طول ۱۰ کیلومتر به بهره‌برداری رسید.

به مناسبت هفته دولت ۳۸ طرح کشاورزی با اعتبار ۲ هزار و ۲۸۴ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر در این استان به‌بهره‌برداری می‌رسد.

طرح‌های قابل افتتاح بخش کشاورزی استان به مناسبت هفته دولت در حوزه‌های آب و خاک، تحقیقات و آموزش کشاورزی، تولیدات دامی، شیلات و آبزیان، صنایع کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha