۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۴۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85581838
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی استقلال خوزستان: مقابل هیچ تیمی در اهواز باج نمی‌دهیم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در استانه دیدار این تیم با استقلال تهران در اهواز گفت: با برخورداری از امتیاز میزبانی ، به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم.

به گزارش ایرنا،دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران ساعت ۲۰:۳۰ فردا پنجشنبه در اهواز برگزار می شود.

میودراگ بوژوویچ روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران اظهار کرد: بازی با استقلال تهران از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است چرا که می‌خواهیم باخت هفته قبل خود را جبران کنیم.

وی افزود: بازی های حریف را به خوبی آنالیز کردیم و در طول هفته روی نقاط ضعف خود بیشتر کار کردیم تا نتیجه ایده‌آلی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای بازی فردا تمام بازیکنان خود را در اختیار داریم و تلاش می‌کنیم بازی باکیفیتی ارائه دهیم.

وی ادامه داد: در بازی‌های گذشته موقعیت های بسیاری روی دروازه حریف خلق کردیم اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم لذا در تمرین به این موضوع دقت بیشتری داشتیم.

بوژوویچ در خصوص عملکرد پورحمیدی در ۲ بازی گذشته گفت: هیچ وقت دروازه‌بان را در گل‌خوردن مقصر نمی‌دانم و معتقدم تمام تیم مقصر هستند پورحمیدی همچنان فرصت بازی کردن داشته و باید به عملکرد رو به رشد خود ادامه دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تمرین تیمش در تهران برگزار می‌شود افزود: کیفیت زمینی که در اهواز برای ما در نظر گرفته شده، در حد یک تیم لیگ برتری نیست لذا باشگاه در تلاش است تا زمین بهتری آماده کند.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران ساعت ۲۰:۳۰ فردا پنجشنبه در اهواز برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha