ساختمان آزمایشگاه پارس لیان اروند در منطقه آزاد چابهار افتتاح شد

چابهار - ایرنا - ساختمان جدید آزمایشگاه پارس لیان اروند به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در منطقه آزاد چابهار با حضور مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و قشرهای مختلف مردم و مسوولان افتتاح شد.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این آزمایشگاه عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی شرکت های دانش بنیان، در سال ۱۳۸۸ در بندر چابهار فعالیت خود را در زمینه آزمون های تخصصی محصولات نساجی با اخذ گواهینامه تایید صلاحیت استانی آغاز کرده و با فعالیت حرفه‌ای این آزمایشگاه منجر به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ملی ISO/IEC ۱۷۰۲۵ در سال ۱۳۹۴ شد.

حمیرا ریگی افزود: آزمایشگاه پارس لیان در سال ۱۴۰۰ دامنه فعالیت خود را در زمینه آزمون‌های تخصصی نساجی، سلولزی، انواع ظروف، رنگ فلزات گرانبها، مواد غذایی و تعیین ماهیت گسترش داد.

به گزارش ایرنا به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، برنامه‌های هفته دولت با حضور مدیرعامل، نماینده مجلس خبرگان رهبری، اعضای هیات مدیره، جمعی از معاونین و مدیران سازمان، معاون سیاسی فرماندار و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی چابهار، پس از حضور و ذکر فاتحه در مزار شهدا واقع در مسجد پیامبر اعظم(ص) منطقه آزاد، چندین پروژه کلنگ زنی، افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت.

ساختمان آزمایشگاه پارس لیان اروند در منطقه آزاد چابهار افتتاح شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha