۲۴ پروژه توزیع برق در شهرستان سرباز افتتاح شد

چابهار - ایرنا - مدیر اداره برق شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۲۴ پروژه توزیع برق ویژه گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری شد.

ولید رسولی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: افتتاح پروژه توسعه روستایی از محل اعتبارات استانی با نصب ۲ دستگاه ترانس و احداث ۱.۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۷۵۰ متر شبکه فشار ضعیف با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد ریال از جمله حجم این پروژه ها است.

وی ادامه داد: برق‌رسانی به روستای فاقد برق گواتامن با نصب ۲ دستگاه ترانس، احداث ۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۶۰۰ متر شبکه فشار ضعیف از محل اعتبارات داخلی بیش از ۴۸ میلیارد ریال و تعویض شبکه سیمی به کابل خودنگهدار ۱۱ روستا، با اعتباری بیش از ۸۷ میلیارد ریال از دیگر پروژه های افتتاح شده این امور است.

مدیر اداره برق شهرستان سرباز افزود: پروژه گذر از پیک فشار ضعیف با نصب یک دستگاه ترانسفورماتور و احداث ۶۰۰ متر شبکه فشار ضعیف با اعتباری بیش از چهار میلیارد ریال و پروژه افزایش قدرت به تعداد ۱۰ دستگاه ترانسفورماتور در ۱۰ روستا با اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد ریال از دیگر پروژه های این شهرستان بود.

 ۲۴ پروژه توزیع برق در شهرستان سرباز افتتاح شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha