نواقص ورزشگاه شهدای شهر قدس برطرف شد

شهرقدس - ایرنا - فرماندار شهرستان قدس از رفع نواقص اعلام شده در ورزشگاه شهدای شهرقدس برای میزبانی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.

وحید گلی کانی عصر روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : از زمان اعلام نواقص توسط نمایندگان ذیربط ، مجموعه مدیریت شهری درصدد رفع آن برآمد که طی بازدید امروز اعضای کمیته ورزش استان تهران ، تمامی نواقص اعلامی نظیر تقویت نورافکن‌ها، راه‌های ورودی برای تماشاگران، تامین پارکینگ مناسب و پایش تصویری ، رفع و مطابق با استاندارهای لازم این ورزشگاه آماده شده است .

وی افزود : در همین راستا طرح‌هایی نیز مبنی بر توسعه ورزشگاه نظیر افزایش ظرفیت تماشاگران در دست انجام است.

گلی‌کانی با اشاره به اینکه درخواست‌های بسیاری از سوی شهروندان و ورزش دوستان شهرقدسی برای میزبانی این شهرستان از مسابقات لیگ برتر دریافت شده گفت : طی بازدیدهای صورت گرفته توسط نمایندگان استانی و دیگر عوامل برگزاری لیگ برتر ، به دلیل وجود یکسری نواقصی این امر باعث شد در هفته گذشته ، برگزاری مسابقه فوتبال بین استقلال تهران و ملوان انزلی در این ورزشگاه منتفی شود .

فرماندار شهرستان قدس گفت: با رفع این نواقص شهرستان قدس مجددا بعنوان میزبان مسابقات لیگ برتر انتخاب شده به طوری که فردا پنجشنبه ۸ شهریور مسابقه هوادار تهران و تراکتور تبریز در این زمین برگزار خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قدس خاطرنشان کرد : در ماه‌های آینده با حضور و تایید کارشناسان بین المللی ، می توانیم شاهد برگزاری مسابقات در سطح تیم‌های لیگ آسیا در این ورزشگاه خواهیم بود.

عصر امروز اعضای کمیته ورزش استان تهران از ورزشگاه شهدای شهرستان قدس بازدید نموده و آخرین تعمیرات و تغییرات صورت گرفته را مورد ارزیابی قرار دادند .

وحید گلی‌کانی فرماندار شهرستان قدس، دشتی معاون مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران، امیر عذیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، فرهاد محمدجانی معاون امور عمرانی و فنی فرمانداری، سرهنگ نعمتی جانشین فرماندهی انتظامی، سعید شهلی شهردار قدس ، رافتی نماینده سازمان لیگ برتر و دیگر اعضای کمیته ورزش استان تهران را در بازدید از استادیوم شهدای شهرستان قدس همراهی می کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha