دادستانی کهنوج به مساله پسماندهای عفونی بیمارستان این شهرستان ورود کرد

جیرفت- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج ضمن انتقاد از وضعیت دفع پسماندهای عفونی بیمارستان ۱۲ فروردین شهرستان کهنوج، خواستار رفع این مشکل و دفع اصولی این زباله‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد.

به گزارش ایرنا امید رضایی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از نحوه امحا زباله های بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج گفت: با توجه به حساسیت ویژه بحث زباله های عفونی، دادستانی شهرستان کهنوج به عنوان مدعی العموم این موضوع را مدتها پیش دنبال کرده و تا کنون تذکرات لازم را نیز به دستگاه های متولی داده است.

وی افزود: شبکه بهداشت و اداره محیط زیست به عنوان متولیان اصلی در امر امحای صحیح زباله‌های عفونی باید وارد عمل شوند و نتیجه اقدامات خود را در ارتباط با این موضوع به دادستانی شهرستان اعلام کنند.

این مقام قضایی تاکید کرد: با توجه به خطرات زباله‌ها برای سلامت مردم، دادستانی به عنوان مدعی العموم در رابطه با حل این معضل احساس مسئولیت می‌کند و در صورتی که مشخص شود در این باره سهل انگاری و ترک فعلی از سوی دستگاه ها و مسئولان مرتبط صورت گرفته باشد با قطعیت با آنها برخورد خواهد شد.

در این بازدید شهردار، نمایندگان محیط زیست و مرکز بهداشت شهرستان کهنوج هم حضور داشتند. کهنوج در فاصله ۳۵۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha