۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۴۲
کد خبرنگار: 881
کد خبر: 85581960
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دو مشاور وزیر آموزش و پرورش منصوب شدند

۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۴۲
کد خبر: 85581960
دو مشاور وزیر آموزش و پرورش منصوب شدند

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش در احکام جداگانه ای دو مشاور «تحقق عدالت آموزشی» و « ارتقای کیفیت آموزشی مدارس دولتی» را منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، با حکم علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش ، علی زرافشان به عنوان مشاور وزیر در تحقق عدالت آموزشی و تضمین کیفیت یادگیری برای همه دانش آموزان منصوب شد.

کاظمی در این حکم تاکید کرده است: تعهد و پیمان مشترک همه ما اجرای سند تحول براساس نقشه راه ابلاغی و زمینه سازی برای ارائه خدمات باکیفیت، عادلانه و فراگیر به فرزندان این مرز و بوم است، که در سایه همدلی و وفاق، جلب مشارکت و همکاری معلمان فرهیخته، صاحب‌نظران، مدیران و کارشناسان خبره، براساس تکالیف قانون برنامه هفتم توسعه پیشرفت کشور، محقق خواهد شد.

امید است با رعایت منشور اخلاقی و مدیریتی کارگزاران دولت «وفاق ملی» و تقویت مشارکت و همکاری با مدیران و مشاوران ستادی در تدوین و اعمال سیاست‌های موثر برای تحقق شعار «برای ایران، برای مدرسه» موفق و منصور باشید.

کاظمی در حکم دیگری رضا کمرئی را به عنوان مشاور وزیر در ارتقای کیفیت آموزشی مدارس دولتی و کمک به استقرار مدرسه تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منصوب کرد.

وزیر آموزش و پرورش در این حکم تاکید کرده است: تعهد و پیمان مشترک همه ما اجرای سند تحول براساس نقشه راه ابلاغی و زمینه سازی برای ارائه خدمات باکیفیت، عادلانه و فراگیر به فرزندان این مرز و بوم است، که در سایه همدلی و وفاق، جلب مشارکت و همکاری معلمان فرهیخته، صاحب‌نظران، مدیران و کارشناسان خبره، براساس تکالیف قانون برنامه هفتم توسعه پیشرفت کشور، محقق خواهد شد.

کاظمی در این حکم بر رعایت منشور اخلاقی و مدیریتی کارگزاران دولت «وفاق ملی» و تقویت مشارکت و همکاری با مدیران و مشاوران ستادی در تدوین و اعمال سیاست‌های موثر برای تحقق شعار «برای ایران، برای مدرسه» تاکید کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha