۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85582019
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری از ۶۵۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در آزادشهر

گنبدکاووس- ایرنا- همزمان با هفته دولت ۶۵۶ پروژه عمرانی و اقتصادی آزادشهر با هفت هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار روز پنجشنبه با حضور استاندار گلستان و جمعی از مدیران استانی و محلی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، فرماندار آزادشهر در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۶۶ پروژه‌ عمرانی و اقتصادی آزادشهر با هشت هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال اعتبار اظهار کرد: شاخص‌ترین این پروژه‌ها در حوزه‌های راهداری، آب آشامیدنی، برق، ارتباطات و مسکن است و با افتتاح آنها ۷۱۲ فرصت شغلی برای جوانان جویای کار ایجاد می‌شود.

سید جواد کریمی افزود: علاوه بر افتتاح ۶۵۶ پروژه عمرانی و اقتصادی با هفت هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار، عملیات اجرایی ۱۰ پروژه عمرانی با هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هم آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: از مجموع این پروژه‌ها ۹۴ پروژه با اعتبار پنج هزار و ۶۰ میلیارد ریال عمرانی و ۵۷۲ پروژه با اعتبار سه هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال اقتصادی است.

بهره برداری از ۶۵۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در آزادشهر

فرماندار آزادشهر گفت: ۹۴ واحد مسکن طرح نهضت ملی خودمالکی، اجرای کابل خودنگهدار جاده خوش ییلاق، اصلاح و رفع نقاط پرتصادف آزادشهر(آق امام، مرزین و تاتاربایجق)، بهسازی و روکش آسفالت جاده خوش ییلاق - آزادشهر، مدرسه ۹ کلاسه روستای ازدارتپه و افتتاح طرح گازرسانی به همه روستاها و نقاط جمعیتی، مقاوم‌سازی مسکن روستایی، تکمیل خط انتقال و ایستگاه پمپاژ روستای سوسرا، اجرای خط پمپاژ رفت و برگشت به سمت مخزن ۲ هزار زیتون‌تپه، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه روستایی، توسعه و اصلاح روشنایی معابر و تاسیس و راه‌اندازی سایت جدید در روستاهای حاج نبی، نراب، نظر چاقلی و سوسرا از شاخص‌ترین پروژه‌های افتتاحی این شهرستان محسوب می‌شود.

کریمی افزود: تولید خانه‌های چوبی سدروس پرهام، ثنا الکتریک نوده گلستان، تولیدی طعم گستر تارا گلستان، پرورش گوسفند داشتی و تولیدی صنایع چوبی فجر طاها گلستان از مهمترین پروژه‌ها بخش اقتصادی و اشتغالزایی آزادشهر است.

وی آبندان روستای رودبار با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال، پایگاه بهداشت روستای ازدارتپه (مسکن مهر) با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای خوش ییلاق با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار را از مهمترین پروژه‌هایی دانست که امروز عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

شهرستان آزادشهر با افزون بر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha