آتش‌سوزی بیمارستان گلستان کرمانشاه مهار شد

کرمانشاه - ایرنا- رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از مهار آتش‌سوزی بیمارستان گلستان شهر کرمانشاه و نجات جان ۳۶ نفر خبر داد.

«آتش‌پاد غلامرضا رضایی» صبح پنجشنبه در این ارتباط به ایرنا توضیح داد که ساعت ۳:۲۴ صبح امروز پنج شنبه (هشتم شهریورماه) حادثه آتش سوزی بیمارستان گلستان به ستاد فرماندهی سازمان آتشنشانی اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله خودروهای اطفایی و امدادی به همراه نردبان هیدرولیکی از ایستگاه های شماره پنج، هفت، هشت و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با حضور ۱۸ امداگر سازمان آتش نشانی در طبقات دوم و سوم کار جستجو نفرات گرفتار انجام و با توجه به دودگرفتگی راهرو و اتاق های طبقات مذکور این مرکز درمانی، بلافاصله کار تخلیه پرسنل و بیماران انجام شد که ۲۳ بیمار و ۱۳ نفر از پرسنل به بیرون از ساختمان هدایت شدند.

رضایی ادامه داد: پرسنل سازمان آتش نشانی منشاء حریق را که در یکی از اتاق های طبقه دوم ساختمان بود نیز مهار کردند.

وی اضافه کرد: در این حادثه کسی دچار آسیب جانی نشده و علت آن در دست بررسی است.

دکتر «مسعود قلعه سفیدی» مدیر بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این ارتباط به ایرنا توضیح داد که به دنبال آتش سوزی در یکی از اتاق های بیمارستان گلستان، تیم مدیریت بحران بیمارستان با همکاری آتش‌نشانی در همان دقایق اولیه موفق به اطفا حریق شدند.

وی افزود: هم اکنون با همکاری اورژانس پیش بیمارستانی بیماران بستری توسط آمبولانس ها به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شدند.

مدیر بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: خوشبختانه با مدیریت صحیح تیم های اضطراری و بحران مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) و مجموعه دانشگاه شرایط خوب برای بیماران و کارکنان لحاظ گردید و کل بیماران و کارکنان در صحت و سلامت می باشند.

قلعه سفیدی افزود: لازم به ذکر است آتش‌سوزی تنها در یکی از اتاق ها صورت گرفت و هیچ گونه آسیبی به اتاق های دیگر نرسیده است و علت آتش‌سوزی در دست بررسی می‌باشد.

بیمارستان گلستان در شمال شهر کرمانشاه واقع شده و مرکز تخصصی درمانی سوانح و سوختگی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha