بیمه سلامت خراسان رضوی بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای باروری هزینه کرد

مشهد- ایرنا- مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: این اداره کل امسال هزار و ۵۳۷ میلیارد ریال برای درمان بیماران نابارور زیر پوشش استان در قالب اجرای طرح پوشش هزینه‌های درمان نازایی پرداخت کرده است.

دکتر محمد وجدانی روز پنجشنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا به مناسبت هفته دولت، افزود: امسال ۱۸ هزار و ۴۸۹ بیمار نابارور در استان خراسان رضوی شناسایی و نشاندار شدند که مبلغ مذکور برای درمان این بیماران در بخش سرپایی و بستری پرداخت شده است.

وی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت ایران متولی پرداخت هزینه‌های درمان ناباروری به تمامی بیمه‌شدگان زیر پوشش و ایجاد پوشش بیمه‌ای برای افراد فاقد بیمه شده است.

بیمه سلامت خراسان رضوی بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای باروری هزینه کرد

مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای مطلوب این طرح جلسات متعددی با متولیان حوزه سلامت از جمله دانشگاه‌ها، دانشکده‌ها و همچنین شبکه‌های بهداشت و درمان و سازمان‌های نظام پزشکی استان تشکیل شده است.

وجدانی افزود: اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی پارسال نیز با ۱۱ مرکز ناباروری استان قرارداد همکاری بسته و ۱۱ هزار و ۶۱۴ بیمار نابارور را نشان‌دار کرده و بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال برای درمان بیماران هزینه کرده بود.

وی ادامه داد: اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی در اجرای طرح درمان ناباروری و پوشش هزینه‌های درمان نازایی رتبه نخست را در کشور دارد.

بیمه سلامت خراسان رضوی دارای چهار صندوق شامل صندوق روستاییان و عشایر، صندوق ایرانیان، صندوق کارمندان و صندوق سایر اقشار است و سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت استان را زیر پوشش دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha