۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85582143
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۸۰ واحد نهضت ملی مسکن در زنجان به بهره برداری رسید

زنجان - ایرنا -۷۸۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر زنجان روز پنجشنبه با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان در هفتمین روز از هفته دولت افتتاح و به مالکان آنها تحویل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار زنجان در حاشیه تحویل کلید یکی از این واحدهای مسکونی به مالک آن، به خبرنگار ایرنا گفت: در زمان حاضر وضعیت همه طرح های نهضت ملی مسکن در استان به شرایط امیدوارکننده ای رسیده و ساخت و تکمیل این واحدها شتاب خوبی گرفته است.

وی ادامه داد: از مجموع حدود ۲۰ هزار واحد مسکونی در دست ساخت در قالب نهضت ملی مسکن در استان، کار ساخت هفت هزار واحد به اتمام رسیده و از این تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ واحد به صورت کامل به متقاضیان تحویل شده است.

استاندار زنجان گفت: نهضت ملی مسکن طرح بزرگی است و چنین طرحی با این ابعاد،سختی ها و دشواری هایی دارد، از این رو از صبر و همراهی مردم و متقاضیان در استان تشکر می کنم.

افشارچی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان امسال تعداد واحدهای تکمیل و تحویل شده نهضت ملی مسکن در استان به ۱۰ هزار واحد برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان نیز در این مراسم اعتبار هزینه شده برای ۷۸۰ واحد نهضت ملی مسکن تحویل شده به متقاضیان را هشت هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این واحدها در پروژه های غرب و شرق زنجان قرار دارند و همه کارهای عمرانی و زیرساختی آنها برای ساکن شدن خانواده ها آماده است.

جعفر قزوینیان با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی طرح های نهضت ملی مسکن در استان از ۴۰ درصد تا ۱۰۰ درصد است، اضافه کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته از اردیبهشت سال جاری تحویل تعدادی از واحدهای مسکونی در شرق و غرب زنجان آغاز شده است و این رویه همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده است، گفت: از این تعداد تا پایان سال جاری بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی افزود: از این تعداد پنج هزار و ۳۸۵ واحد در کوی زیتون در غرب شهر زنجان، پنج هزار و ۱۶۶ واحد در کوی زنگان در شرق زنجان و تعداد محدودی هم در شهرستانهای استان قرار دارد که با تکمیل زیرساختها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

طی چهار سال در طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی در قالب ملکی، استیجاری و مسکن روستایی احداث خواهد شد.

از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha