۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۵
کد خبر: 85582148
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترویج ورزش و سلامتی با کوهنوردی کارکنان ادارات ملارد بمناسبت هفته دولت

ملارد - ایرنا - همزان با هفته دولت، فرماندار و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان ملارد با هدف گرامیداشت این هفته و همچنین ترویج ورزش های مفرح و کم هزینه ،به کوهپیمایی در ارتفاعات روستای دهک این شهرستان پرداختند.

سید حسین مرتضوی فر مسئول امور ورزش شهرداری صفادشت روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : این برنامه یکی از ویژه برنامه های در نظر گرفته شده بمناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهرداری صفادشت بود که صبح امروز در مسیر پنج کیلومتر کوه های اطراف روستای دهک برگزار گردید.

وی اضافه کرد : امور ورزش شهرداری صفادشت برای ارتقا سطح سلامت جسمی و نشاط کارکنان ادارات شهرستان ملارد ، برنامه های متنوع ورزشی و تفریحی تدارک دیده که میزبانی مسابقات قهرمانی کاراته بسیج استان تهران و برگزاری مسابقه فوتبال کارکنان شهرداری صفادشت با تیم منتخب رسانه کشور بخشی از این اقدامات بود که طی این هفته برگزار و با حضور پرشور همشهریان و فوتبال دوستان همراه بود .

مرتضوی فر در ادامه از حمایت های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر صفادشت از اجرای این دست برنامه ها تقدیر کرد و گفت : برای هر مناسبت ملی و مذهبی یک برنامه ورزشی تدارک دیده ایم .

به گفته مسئول امور ورزش شهرداری صفادشت ،جشنواره بچه های مسجد یکی دیگر از اقدامات ابتکاری امسال در فصل تابستان بود که در قالب شش رشته مختلف ورزشی و تفریحی با استقبال خوب شرکت کنندگان در دو بخش آقایان و بانوان در حال برگزاری است .

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha