۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۴۵
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85582230
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهدای دولت نماد حقانیت نظام جمهوری اسلامی هستند

سنندج-ایرنا- استاندار کردستان گفت: شهدای دولت حجت بزرگ جمهوری اسلامی برای حقانیت این نظام مقدس هستند و همه مسئولان باید در مسیر خدمتگزاری از این بزرگواران الگوبرداری کنند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در همایش گرامیداشت شهدای دولت در سنندج اظهار کرد: شهید رئیسی الگویی ماندگار برای همه ادوار است، چهره و شخصیتی که از هر بعدی برجسته و یک انسان مخلص، مردمی، متواضع، پرکار و پرتلاش بود.

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی در مدت ۳۳ ماه ریاست جمهوری و البته ۴۰سال کار و تلاش در عرصه‌های مختلف مامن و پناهگاهی برای مردم بود و هیچگاه جایگاه، پست و مقام‌ها بر ولایتمداری، تواضع و فروتنی مثال زدنی وی تاثیرگذار نبود.

استاندار کردستان گفت: کشور ما از همان روز اول شاهد یک تقابل بین جریان نفاق وابسته و مزدور با جریان اصیل انقلابی بود و در بسیاری از عرصه‌ها و مواضع بسیار سخت که تشخیص حق از باطل سخت بود و نیاز به یک بصیرت عمیق داشت اگر شخصیت محوری ولایت فقیه و رهبری نبود ممکن بود بسیاری از مردم و مسئولان به مسیر نادرست سوق یابند.

وی اظهار کرد: هفته دولت فرصتی است که همه دولتمردان به خود متذکر شوند، ماندگار شدن مشروط به اخلاص در عمل و فکر و تفکر است و هیچکدام از ما مصون از این نیستیم که همین پست و مقام ها ما را به سمتی غیراز خدمتگزاری سوق دهد.

زارعی کوشا اضافه کرد: مسئولیت پذیرفتن اگر جز در مسیر خدمت گذاری آن هم با تفکر درست نباشد چیزی جز وزر و وبال بر گردن انسان نیست، بی شک این جایگاه‌ها خیلی زود ازبین می رود اما مسئولیت همچنان باقی است و اگر خدا کمک نکند همه گرفتار خواهیم شد چرا که قصور و کوتاهی در کار همه وجود دارد و کسی نمی‌تواند به صورت کامل مأموریت خود به سرانجام برساند.

وی همچنین با اشاره به آغاز به کار دولت چهاردهم گفت: برای دولت دکتر پزشکیان آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم با همان رویکرد وفاق ملی که کار خود را آغاز کرده اند با همان رویکرد در مسیر خدمتگزاری موفق و سربلند باشند.

فرماندار سنندج نیز در این همایش اظهار کرد: شهدا در هر قشری الگوهای ان قشر به حساب می آیند و اگر کسی مسیرشهدا را پیش بگیرد بی شک عاقبت بخیر خواهد شد و شهدای دولت الگوهای موفق دولمتردان هستند و هر دولتمردی در مسیر آنان گام بردارد قطعا موفق می شود.

حسن عسکری با بیان اینکه شهدا در مسیر اطاعت از خدا و خدمت به مردم گام برداشتند و نزد خدا جاودانه هستتد، گفت: امروز نسل جوان به شناخت این الگوها دارد تا بتواند در آینده با الگوگیری از آنان در زندگی و کار خود موفق شود.

وی یادآور شد: مهمترین شاخصه شهدای دولت خدمت بی منت، تواضع و فروتنی و ساده زیستی بود که باید این شاخصه‌ها سرلوحه همه دولتمردان و کارگزاران نطام مقدس جمهوری اسلامی قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha