مسوولان تغذیه و خوابگاه دانشگاه‌ نقش کلیدی در تامین زیست سالم دانشجویان دارند

خرم آباد - ایرنا - مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: روسای اداره‌های تغذیه و خوابگاه دانشگاه نقش کلیدی در تامین زیست سالم و پویایی دانشجویان دارند.

به گزارش ایرنا ابوالفضل دانشور روز پنجشنبه در نخستین نشست روسای ادارات تغذیه و اسکان سراهای دانشجویی در دانشگاه لرستان افزود: خدمت به دانشجویان در حوزه‌های مختلف کاری معاونت دانشجویی، توفیق بزرگ الهی است که همه ما باید قدردان آن باشیم.

وی به اهمیت کار مسوولان ادارات تغذیه و اسکان در ایجاد اعتبار اجتماعی برای نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: برای اهتزاز پرچم نظام مقدس اسلامی بیش از ۲۰۰ هزار نفر جانفشانی کردند و امروز ما در دانشگاه‌ها باید با ارائه خدمات مناسب و در شان دانشجویان کاری کنیم که شیرینی زندگی زیر این پرچم مقدس برای همیشه در ذهن و جان دانشجویان ماندگار بماند.

وی تاکید کرد: باید با تمام توان و داشتن برنامه مناسب به دانشجویان خدمت و به نحوی فعالیت کرد که کرامت آنان بی منت، بی زحمت و بی اذیت حفظ شود.

دانشور عنوان کرد: نظام اسلامی به دنبال ایجاد فضای نشاط، پویایی و تحرک بین جوانان بخصوص دانشجویان می باشد که عملکرد اداره‌های اسکان و تغذیه دانشگاه در این زمینه بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر آئین نامه‌های متعددی از جمله انتخاب دانشجویان سرآمد، حمایت از دانشجویان اشتغال آفرین و المپیاد ورزش های فناورانه در راستای ایجاد امید و نشاط به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است افزود: انتظار می‌رود همه ارکان دانشگاه به ویژه معاونت‌های دانشجویی وارد کار شوند تا آثار مثبت این حمایت ها در دانشگاه نمود پیدا کند.

وی با تاکید بر آموزش مدیران و کارشناسان مرتبط با حوزه خدمات رسانی به دانشجویان گفت: مسوولان سراهای دانشجویی و امور تغذیه باید تا حد امکان در محیط خوابگاه حضور یابند و در رستوران دانشجویی و با دانشجویان غذا بخورند تا مسائل را از نزدیک حل و فصل کنند.

اولین نشست روسای تغذیه و اسکان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور روزهای ۸ و ۹ شهریور ماه در دانشگاه لرستان در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha