۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85582250
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انفجار گاز در آبادان پنج نفر مصدوم داشت

۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۹
کد خبر: 85582250
انفجار گاز در آبادان پنج نفر مصدوم داشت

آبادان - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت: انفجار گاز در ساختمان پنج طبقه در آبادان پنج مصدوم برجا گذاشت.

علی احمدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت ۹ و ۲۳ دقیقه حادثه انفجار گاز در خیابان هشت فرعی امیری به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران سه ایستگاه در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه پنج نفر به علت شدت انفجار مصدوم شدند، بیان کرد: شدت انفجار منزل مسکونی به حدی بود که پس از آن، آتش سوزی رخ داد و به واحد مسکونی مجاور نیز خسارت وارد شد.

احمدی افزود:آتش نشانان در ابتدا ایمن سازی ساختمان و واحدهای مسکونی را انجام دادند و سپس اقدام به مهار آتش سوزی واحد مسکونی و تخلیه دود کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت: هر پنج نفر مصدوم این حادثه شامل چهار زن و یک مرد بود دچار سوختگی شدند که برای اقدامات درمانی توسط اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شدند.

مصدومان حادثه آتش‌سوزی یک منزل در آبادان به ۲ بیمارستان منتقل شدند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان، از انتقال پنج مصدوم به ۲ بیمارستان بعد از حادثه آتش‌سوزی در یک منزل در این شهرستان خبر داد.

افشین دریانبرد گفت: پس از دریافت تماس تلفنی با واحد ارتباطات مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در خصوص آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی، واقع در خیابان امیری شهرستان آبادان به سرعت پنج دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاه های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شدند که پس از رسیدن به محل حادثه اقدامات درمانی را آغاز کردند.

وی افزود: به دنبال حادثه آتش‌سوزی، پنج مصدوم این حادثه دچار سوختگی و خفگی ناشی از دود شده بودند که اقدامات درمانی لازم در محل حادثه توسط فوریت‌های پزشکی به مددجویان ارائه شد و مصدومان برای ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی آبادان و امام خمینی (ره) منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: این حادثه تاکنون تلفات جانی نداشته است.

وی افزود: تیم اورژانس ۱۱۵ تا پایان عملیات اطفای حریق در محل حادثه مستقر هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha