۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 5200
کد خبر: 85582264
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

انهدام باند سارقان مامور نما در شهریار

۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸
کد خبر: 85582264
انهدام باند سارقان مامور نما در شهریار

شهریار - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از انهدام باند سارقان مامور نما و دستگیری ۲ نفر با ۶ فقره سرقت در شهرستان شهریار خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ"فضل اله سواری پور" روز پنجشنبه با اشاره به جزئیات این خبر، اظهار داشت: با به دست آوردن اخبار و طلاعاتی مبنی بر اینکه ۲ نفر تحت عنوان مامور از اتباع بیگانه و شهروندان ایرانی اقدام به سرقت میکردند بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی این سارقان که با لباس پلیس و با یک دستگاه خودرو مزدا اقدام به سرقت اموال شهروندان میکردند شدند، در عملیاتی موفق به دستگیری سارقان مامور نما در جاده اندیشه به شهر قدس شدند.

رئیس پلیس آکاهی غرب استان تهران با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده از متهمان به ۶ فقره سرقت تحت عنوان مامور اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: متهمان با مشارکت همدستان با لباس مامور پلیس اقدام به سرقت از شهروندان میکردند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: لازم به ذکر است اقدامات لازم جهت دستگیری سایر اعضاء باند در دست اقدام بوده که به محض حصول نتیجه مراتب متعاقباً اعلام خواهد گردید.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۲فقره سرقت در شهریار

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۰ فردوسیه با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی در سطح حوزه موفق به دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار تصریح کرد: متهم سابقه دار بوده و دارای پابنده الکترونیک که در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرده است.

جمع آوری ۵۰ معتاد متجاهر در اجرای طرح آرامش در شهر در رباط کریم

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح این خبر، اظهار داشت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در شهرستان رباط کریم اقدام کردند.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح ماموران پلیس با رعایت موازین شرعی و رعایت حقوق شهروندی با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

۲مأمور قلابی در رباط کریم روانه زندان شدند

سرهنگ کلانتری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس شهروندی با پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه ۲ فرد مشکوک به مغازه وی مراجعه کرده اند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲نصیر شهر رباط کریم با هماهنگی های قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۲ مامور قلابی را دستگیر کردند که در بازجوییی های پلیسی، ۲متهم دستگیر شده به جرم خود اعتراف و اعلام داشتند که قصد اخاذی از این شهروند را داشته اند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در پرند

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از اولویت های اجرایی ماموران پلیس شهرستان رباط کریم اجرای طرح های امنیت اجتماعی می باشد.

سرهنگ کلانتری افزود: در همین راستا مأموران انتظامی با همکاری حوزه بسیج شهر پرند با هماهنگی های قضایی با اقدامات فنی پلیسی اقدام به اجرای طرح پاکسازی و برخورد با مزاحمان و جمع آوری پاتوق افراد معتاد در شهر پرند کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی ها قضایی در شهر پرند مقدار ۹ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۴ نفر فروشنده موادمخدر ۳۰ نفر معتاد متجاهر و ۲۰ نفر تبعه فاقد مجوز اقامت و ۵ نفر سارق اماکن خصوصی و سارق سیم کابل و یک قبضه سلاح شکاری کشف شد که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان با بیان اینکه تعدا ۱۵دستگاه موتور سیکلت که باعث مزاحمت برای شهروندان در پارک ها و تفرجگاه ها میشدند توقیف شد، از شهروندان خواست: موضوعات و موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند و همچنین از طریق سامانه ۱۹۷ آماده دریافت تقدیر و انتقاد مردم شریف شهرستان رباط کریم هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha