۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85582269
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان: دولتمردان از تبعیض در خدمتگزاری بپرهیزند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دولتمردان باید از تبعیض در مسیر خدمتگزاری بپرهیزند و تمام تلاش خود را برای خدمت به همه اقشار جامعه بکار گیرند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در همایش گرامیداشت شهدای دولت در سنندج اظهار کرد یک فرد خدمتگزار باید دارای شاخصه‌ها و ویژگی‌هایی از جمله علم و عدالت و بروز بودن باشد تا بتواند پرقدرت در مسیر خدمت صحیح به مردم گام بردارد.

وی با بیان اینکه قانونمداری و پایبندی به قانون از دیگر ویژگی‌هایی است که یک فرد خدمتگزار در مسیر خدمت باید داشته باشد، گفت: یک فرد خدمتگزار باید ساده زیست باشد به این معنی که از اسراف و تبذیر جلوگیری کرده و به بیت المال دست درازی نکند.

نماینده ولی فقیه در کردستان تواضع و احترام به مردم را از دیگر ویژگی های مدیران دلسوز دانست و افزود: خدمگزاران باید در مسیر خدمت به مردم از منتگذاری پرهیز کرده و اخلاص در عمل داشته باشند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و خدمت بویژه شهید رئیسی اظهار کرد: بزرگواری شهید ایت الله رئیسی در کلام رهبر معظم انقلاب به خوبی نشان داده شد که فرمودند شهید رئیسی در دوران ریاست جمهوری خود خدمات زیادی برای کشور انجام داد و خدماتی را نیز پایه گذاری کرد و ثمره آن در آینده کشور دیده خواهد شد.

از دوم تا هشتم شهریور به هفته دولت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha