۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85582313
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۴ پروژه عمرانی ، اقتصادی و خدماتی در شهرستان کنگان بوشهر افتتاح شد

بوشهر- ایرنا- فرماندار کنگان از توابع استان بوشهر گفت: در آخرین روز از بزرگداشت هفته دولت ۸۴ پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی با سرمایه‌گذاری ۹ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال در این شهرستان بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا ، احمد غریبی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح های هفته دولت در شهرستان کنگان اظهار کرد: همچنین امروز عملیات اجرایی ۱۴۲ پروژه با اعتبار ۲۲ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان آغاز شد.

وی افزود: افتتاح تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر کنگان، تجهیز بیمارستان این شهر به دستگاه سی تی اسکن، افتتاح مراکز جامع سلامت "بنک " و "شیرینو"، واگذاری ۱۰۶ واحد مسکن شهری و روستایی به جامعه هدف از جمله این پروژه ها است.

فرماندار کنگان یادآور شد: ساخت ۳۰ منزل انجمن خیرین مسکن‌ساز در کنگان و ۱۲ کلاس درس از دییگر پروژه هایی افتتاحی است.

وی دیوار حفاظتی و امنیتی، سد تاخیری و خاکی و سامانه کنترل سیلاب در منطقه ویژه پارس جنوبی در کنگان را از دیگر طرح‌ها عنوان کرد.

غریبی ادامه داد: فرهنگ تلاش جهادی در دولت سیزدهم در بین مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی نهادینه شد و تلاش در تحقق مطالبات مردم بی‌وقفه ادامه داشت.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم طرح‌ها و اعتبارات قابل توجهی در بخش‌های مختلف از جمله حوزه عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زایی اجرا و افتتاح شد گفت: در هفته دولت امسال بخشی از این طرح‌ها وارد مدار بهره‌برداری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha