۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 872
کد خبر: 85582408
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سفر کاملاً اقساطی به استانبول

۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸
کد خبر: 85582408
سفر کاملاً اقساطی به استانبول

تهران- ایرنابازار- شما در هر کجای ایران که ساکن باشید؛ می‌توانید با استفاده از شرایط اقساطی اسنپ تریپ به مقصد دلخواه خود سفر کنید.

ایرنابازار- زمانی که قصد سفر دارید، بدون شک رزرو هتل یا تهیه بلیط در صورتی که بودجه زیادی نداشته باشید، کار دشواری برای‌تان خواهد بود. اسنپ تریپ زمینه‌ای را فراهم کرده تا گردشگران از امکان رزرو اقساطی پرواز و هتل خارجی فیچر برخوردار شوند و بتوانند با شرایط اقساطی به شهر و کشور موردنظر خود بدون نیاز به هزینه زیاد سفر کنند. برای خرید بلیط دبی به‌صورت اقساطی باید در ابتدا شرایط و ضوابط مربوطه را مطالعه کنید و با مراحل و طریقه رزرو هتل یا خرید بلیط آشنا شوید. اقساط خرید بلیط دارای بازپرداخت چهار دوره‌ای است و میزان قسط اولیه شما با توجه به اعتبارتان در سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ محاسبه می‌شود.

شرایط سفر کاملا اقساطی به استانبول

شما در هر کجای ایران که ساکن باشید؛ می‌توانید با استفاده از شرایط اقساطی اسنپ تریپ به مقصد دلخواه خود سفر کنید. برای استفاده از این شرایط جهت خرید بلیط دبی نیازی به چک و ضامن نخواهید داشت. شما می‌توانید هتل و پرواز موردنظر خود را بدون نیاز به چک و سفته به‌صورت کاملاً اقساطی در اسنپ تریپ رزرو کنید. برای استفاده از این شرایط نیز نیازی به حضور در مکانی نخواهید داشت و تمامی این خدمات به‌صورت آنلاین برای شما ارائه می‌شوند. در حال حاضر امکان خرید بلیط‌ پرواز خارجی، یک‌طرفه یا رفت‌وبرگشت به سرتاسر ایران در اسنپ تریپ امکان‌پذیر است.

شرایط رزرو اقساطی هتل دبی در اسنپ تریپ

در صورتی‌ که دارای سرویس اعتباری فعال و اعتبار کافی در اپلیکیشن اسنپ تریپ باشید، می‌توانید هتل موردنظر خود را به‌صورت قسطی برای اقامت در تاریخ موردنظر رزرو کنید. هزینه رزرو هتل و بلیط دبی به‌صورت قسطی را باید در چهار قسط پرداخت نمایید که میزان هزینه قسط اول آن طبق اعتبار شما محاسبه خواهد شد. خرید قسطی انواع پروازهای خارجی و داخلی کشور نیز با همین شرایط و ضوابط بدون نیاز به ضامن و چک برای متقاضیان فراهم است. ناگفته نماند که امکان رزرو تمامی‌ هتل‌های مندرج و فعال در سایت به‌صورت اقساطی برای متقاضیان فراهم است و شما بدون محدودیت می‌توانید هتل انتخابی خود را با شرایط اقساطی برای اقامت چندروزه رزرو کنید. برای استفاده از این خدمات کافیست هنگام رزرو هتل یا خرید بلیط دبی، گزینه رزرو اقساطی هتل را فعال نمایید و اطلاعات خود را بادقت در کادر موردنظر درج کنید.

مراحل رزرو هتل و بلیط دبی به صورت قسطی

رزرو قسطی بلیط دبی و هتل به‌صورت کاملاً آنلاین قابل ‌انجام است. در ابتدا برای مشاهده انواع هتل‌ها و بلیط‌های خارجی و داخلی کشور باید به سایت اسنپ تریپ مراجعه نمایید. پس از ورود به حساب کاربری خود مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد بخش رزرو هتل یا خرید بلیط دبی شوید.
  • تاریخ سفر و مقصد یا مبدأ را در کادرهای مربوطه مشخص کنید.
  • بلیط‌ها را مشاهده کرده و بلیط دلخواه‌تان را انتخاب کنید.
  • گزینه رزرو اقساطی را انتخاب کرده و اطلاعات خود را بادقت درون کادر درج کنید.

مبلغ اقساط برای خرید بلیط دبی و رزرو هتل

مبلغ دقیق قسط اول و سایر قسط‌ها برای خرید بلیط دبی به اعتبار شما در سرویس اعتباری اسنپ تریپ بستگی خواهد داشت. در صورتی ‌که دارای اعتبار بالایی جهت خرید اقساطی بلیط و رزرو هتل باشید، می‌توانید بلیط خود را با بهترین قیمت با اقساطی مناسب برای سفر خود رزرو کنید. همچنین با استفاده از کد تخفیف‌های مجموعه می‌توانید با درج کد تخفیف از مبلغ اقساط خود بکاهید. در کل هزینه خرید بلیط را باید در چهار قسط پرداخت کنید که اطلاعات مربوط به نحوه پرداخت و شرایط پرداخت هزینه بلیط در هنگام رزرو آن برای شما نمایش داده می‌شود.

سفر کاملاً اقساطی به استانبول

سایر خدمات اسنپ تریپ برای سفر اقساطی به دبی

یکی از خدمات ارزنده‌ای که اسنپ تریپ برای مسافران دبی در نظر گرفته، فراهم کردن زمینه‌ای برای سفر اقساطی به این شهر با تور دبی است. با پیوستن به این تور می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ای برای خرید بلیط، رزرو هتل، صرف غذا یا گشت‌وگذار در شهر سفری کاملاً اقساطی به دبی را تجربه کنید. برای مشاهده تنوع تورهای اقساطی می‌توانید به سایت اسنپ تریپ سری بزنید و تور مورد دلخواه خود را با چند کلیک ساده رزرو کنید.

مزایای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از اسنپ ‌تریپ

از مزایای خرید بلیط و رزرو هتل در اسنپ تریپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان خرید قسطی بلیط هواپیما
  • پرداخت هزینه‌ها در چهار قسط
  • برخورداری از شرایط اقساطی بدون نیاز به ضامن، چک و سفته
  • ارائه بهترین قیمت رزرو هتل و بلیط هواپیما در سراسر ایران
  • امکان تهیه بلیط هواپیما از هر شهر ایران به مقصد سفری دبی
  • امکان رزرو هتل در همه شهرهای ایران
  • پشتیبانی و پاسخ‌گویی ۲۴ ساعته مجموعه
  • امکان دریافت مشاوره و رزرو تلفنی خدمات سفر به دبی با شماره کارشناسان مجموعه
  • امکان رزرو خدمات سفر به دبی به‌صورت آنلاین

سفر کاملاً اقساطی به استانبول

سخن پایانی

امروزه هزینه‌های سفر به دبی و سایر شهرهای خارجی یا هزینه رزرو هتل بسیار افزایش یافته است و همین موضوع سبب شده تا افرادی که توان مالی بالایی ندارند، قادر به سفر نباشند. اگر بخواهید بلیط دبی یا هتل باکیفیت و دلخواه خود را در دبی رزرو کنید، باید هزینه زیادی برای آن ‌پرداخت نمایید. شرایط اقساطی اسنپ تریپ سبب شده تا بتوانید با پرداخت اقساطی بلیط و هتل، بدون نگرانی به مقصد دلخواه خود سفر کنید. برای برخورداری از شرایط اقساطی خرید بلیط و رزرو هتل نیازی به ضامن، چک و سفته ندارید. برای کسب مشاوره می‌توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

۱ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha