۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85582451
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عاملان نزاع و درگیری در آستارا دستگیر شدند

۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبر: 85582451
عاملان نزاع و درگیری در آستارا دستگیر شدند

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری ۲ اراذل و اوباش شناسنامه دار و عاملان نزاع و درگیری با چاقو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ مرتضی احدی روز پنجشنبه بیان کرد: در پی گزارشات مردمی مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به چاقو کشی در داخل شهر آستارا، بلافاصله شناسایی و دستگیری عاملان این درگیری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات فنی و تخصصی ماموران، متهمان در کمتر از ۲۴ ساعت شناسائی و در محل اختفاء دستگیر و پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی بندرآستارا اظهار کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس در این خصوص با کسی تعارف ندارد و چنانچه اراذل و اوباش و یا مخلان نظم و امنیت بخواهند نسبت به هرج و مرج و هنجارشکنی و همچنین برهم زدن امنیت عمومی جامعه اقدام کنند، پلیس با همکاری دستگاه قضائی با آنان برخورد سخت خواهد داشت.

کشف بیش از چهار هزار قلم لوازم یدکی قاچاق در سیاهکل

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرماندهی انتظامی شهرستان سیاهکل از کشف بیش از چهار هزار قلم لوازم یدکی قاچاق موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا رحمانی بیان کرد: ماموران آگاهی این شهرستان طی بکارگیری منابع مخبران و اقدامات پلیسی از وجود یک انبار دپوی کالای قاچاق مطلع شدند که پس از اخذ حکم قضایی مبنی بر ورود و بازرسی از انبار مذکور به آدرس دپوی کالای قاچاق عزیمت کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این انبار، چهار هزار و ۵۰۶ قلم لوازم یدکی قاچاق موتورسیکلت که شامل لاستیک، پیستون موتور، لنت‌های عقب و جلو، باک بنزین، سیم کلاج و زین موتور سیکلت بود، کشف شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار کرد:در این راستا متهم ۶۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیاهکل خاطرنشان کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای مقابله با قاچاق و احتکار، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha