۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۸
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85582483
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱ کاروان زائران پیاده از تایباد عازم مشهد شدند

۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۸
کد خبر: 85582483
۱۱ کاروان زائران پیاده از تایباد عازم مشهد شدند

تایباد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: ۱۱ کاروان متشکل از زائران پیاده شیعه و اهل سنت امام رضا (ع) از شهرستان تایباد، امروز (پنجشنبه) حرکت خود را به سمت مشهد مقدس آغاز کردند.

به گزارش ایرنا، جعفر شریفی در مراسم بدرقه این کاروان ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد در قالب هزار و ۵۰۰ نفر حرکت خود در مدت زمان هفت روز را در مسیر جاده تایباد به مشهد ادامه خواهند داد.

وی اظهار کرد: همچنین به مناسبت ایام عزاداری های پایانی ماه صفر یک تیم دوچرخه سواری از این شهرستان در روزهای آینده از تایباد راهی مشهد مقدس خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تایباد ادامه داد: برای بهره مندی از معنویات این سفر زیارتی به همراه هر کاروان یک روحانی و مداح اهل بیت (ع) در طول مسیر حضور دارد.

وی گفت: از طرف برخی دستگاههای متولی ۱۵۰ سری اقلام و بسته های فرهنگی در بین اعضای کاروان ها توزیع شده است.

شریفی بیان کرد: همه هزینه های سفر این کاروان ها تا رسیدن به مشهد مقدس از سوی خیران و نیک اندیشان این منطقه تامین می شود.

وی گفت: وحدت امروز جهان اسلام و حضور گسترده اهل سنت در برنامه های مختلف نشان از یکدلی و وفاق بین تمام آحاد جامعه اسلامی دارد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان مسلمانان در سراسر جهان است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha