آغاز هیجان لیگ برتر کشتی آزاد؛ مازنی‌ها لیگ را با برد آغاز کردند

ساری- ایرنا- سوت آغاز بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور امروز در سالن ورزشی دانشگاه آزاد بابل به صدا در آمد و در نخستین دیدار این مسابقات تیم دانشگاه آزاد اسلامی بابل موفق شد مهمان خود نیروی زمینی ارتش را شکست دهد.

به گزارش ایرنا، مرحله رفت بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور امروز با تقابل تیم‌های دانشگاه آزاد بابل و نیروی زمینی ارتش از گروه الف این رقابت‌ها در سالن ورزشی مجتمع دانشگاه آزاد بابل آغاز شد و تیم میزبان توانست با کسب هشت پیروزی مهمان خود را ۸ – ۲ شکست دهد.

وزن دانشگاه آزاد بابل ۸ نیروی زمینی ارتش ۲
۵۷ کیلوگرم زین‌العابدین فلاح ۳

ابوالفضل آریایی صفر

۶۱ کیلوگرم ایمان صادقی ۶

ادریس بوربور ۱۳

۶۵ کیلوگرم پویا کاکویی ۷ علی اصغر کبودی ۴
۷۰ کیلوگرم علی کبودتبار ۱۲

امیررضا خانی ۵

۷۴ کیلوگرم نیما اشفاقی ۵ مهدی نجفی صفر
۷۹ کیلوگرم سبحان رحمانی ۱۲

پیمان نبی‌زاده ۱

۸۶ کیلوگرم علی شکوری ۱۱ امیرمحمد رحیمی ۴
۹۲ کیلوگرم فاضل پوررجب ۱۰ رضا رکرک صفر
۹۷ کیلوگرم علی شعبانی ۸

مسعود خواجه صالحانی ۲

۱۲۵ کیلوگرم مهدی برزرگ‌پور ۵ محمدرضا بیگی ۱۶

در مسابقه دیگر روز نخست از هفته نخست رقابت‌ها نیز تیم‌های صنایع غذایی معینی‌پور و پانلا از گروه «ب» مسابقات در سالن شهدای هفتم تیر تهران به مصاف هم رفتند که تیم معینی‌پور موفق شد با نتیجه ۸ – ۲ میزبان خود را شکست دهد.

بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام(ره) با حضور هشت تیم در ۲ گروه برگزار می‌شود که سه تیم از این هشت تیم از مازندران در لیگ برتر حضور دارند.

آغاز هیجان لیگ برتر کشتی آزاد؛ مازنی‌ها لیگ را با برد آغاز کردند
عنوان

در گروه الف این رقابت‌ها تیم‌های دانشگاه آزاد بابل، نیروی زمینی ارتش، سایپا تهران و ستارگان ساری با هم رقابت می‌کنند و در گروه «ب» نیز چهار تیم پانلا، صنایع غذایی معینی‌پور، بانک شهر و مقاومت البرز برای صعود به نیمه‌نهایی به مصاف هم می‌روند.

طبق برنامه مسابقات هفته نخست رقابت‌ها فردا -جمعه- ادامه می‌یابد و ۲ تیم مازندرانی دیگر لیگ برتر کشتی به مصاف رقبا می‌روند. از گروه «الف» رقابت‌ها تیم‌های سایپا تهران و ستارگان ساری در سالن شهدای هفتم تیر تهران با میزبانی سایپا به مصاف هم می‌روند و از گروه «ب» نیز تیم‌های بانک شهر و مقاومت البرز به میزبانی بانک شهر در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری با هم به رقابت می‌پردازند.

به گزارش ایرنا، فصل پیشین رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد با کسب هر سه سکوی برتر لیگ توسط تیم‌های مازندرانی به پایان رسید و تیم‌های بانک شهر، انبوه‌سازان هوتن قائمشهر و دانشگاه آزاد به ترتیب اول تا سوم شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha