۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85582498
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مسابقات پرورش اندام لیگ برتر باشگاه‌های کشور در گیلان آغاز شد

رشت - ایرنا - مرحله رفت از سومین دوره رقابتهای لیگ بدنسازی و پرورش اندام باشگاه‌های کشور جام شهیدان نژادفلاح از عصر امروز پنجشنبه در رشت آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابتها، حدود یکصد ورزشکار از ۱۰ تیم در رشته‌های مختلف بدنسازی و پرورش اندام از استانهای مختلف کشور حضور دارند که در مجموعه ورزشی ۶ هزارنفره شهدای رشت با هم رقابت می‌کنند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان در خصوص برگزاری این رقابتها اظهار کرد: تیمهای پرهام پیشوا تهران، VIP رامسر مازندران، اکسیژن کرمانشاه، کلاسیک اصفهان، پرشین ارومیه آذربایجان غربی، قرآن نویس ۲ قزوین، جهانگیر گیلان، کاوه بوشهر، کوشش اصفهان و شهرداری کرمانشاه، ۱۰ تیم حاضر در این دوره از مسابقات هستند.

سیدحمید میرزاهد افزود: ورزشکاران حاضر در این دوره از رقابتها در رشته‌های فیتنس، فیزیک، ماسکولار، گیمز کلاسیک، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک و بادی بیلدینگ با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: رقابتهای لیگ بدنسازی و پرورش اندام باشگاه‌های کشور جام شهیدان نژادفلاح، به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که در نهایت مجموع امتیازات تیمهای شرکت‌کننده محاسبه و در نهایت تیمهای برتر معرفی می‌شوند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان بیان کرد: خوشبختانه این هیات میزبانی دور رفت این رقابتها را برعهده دارد که امیدواریم این مرحله از مسابقات در سطح کیفی بسیار بالایی برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha