۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۵۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85582524
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خوابگاه متاهلی دانشجویی دانشگاه ملایر پس از یک دهه افتتاح شد

همدان- ایرنا- همزمان با گرامیداشت هفته دولت با حضور استاندار همدان، فرماندار ملایر، نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران خوابگاه ۱۲ واحدی متاهلی دانشجویان دانشگاه ملایر پس از یک دهه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رئیس دانشگاه ملی ملایر روز پنجشنبه در این آئین اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۱۳۹۰ آغاز شد که پس از یک دهه توقف، سال ۱۴۰۰ مجدد عملیات ساخت و تکمیل آن آغاز شد.

"ابراهیم محمدی‌منش" افزود: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور شهید به استان همدان، این پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال تکمیل و امروز به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: مساحت این خوابگاه ۷۳۰ مترمربع برای دانشجویان متاهل احداث شد که ۱۲ واحد ۵۵ متری است.

رئیس دانشگاه ملایر بیان کرد: پس از یک دهه توقف، از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور شهید به استان این پروژه تکمیل و همزمان با آغاز سال‌تحصیلی در اختیار دانشجویان متاهل قرار می‌گیرد.

خوابگاه متاهلی دانشجویی دانشگاه ملایر پس از یک دهه افتتاح شد

محمدی‌منش گفت: همچنین در ایام هفته دولت امسال عملیات اجرایی خوابگاه متاهلی دانشجویی و استادسرا در زمینی به مساحت چهار هکتار در ۲۰۰ واحد مسکونی آغاز شد که متراژ واحدهای خوابگاهی دانشجویی ۴۰ تا ۶۰ مترمربع و استادسرا ۸۰ تا ۱۲۰ مترمربعی است.

وی ادامه داد: این پروژه ۲۰۰ واحدی خوابگاه دانشجویان متاهل و اساتید، در بلوک‌های چهار و پنج طبقه احداث می‌شود و چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این پروژه در مدت ۲ پیش‌بینی شده و در مدت زمان ۲ تا سه سال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا؛ دانشگاه ملایر در چهار کیلومتری محور ملایر به اراک واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha