۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۳
کد خبر: 85582539
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح و کلنگ زنی ۳۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در ایوان

ایلام - ایرنا - ۳۲ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهرستان ایوان با حضور معاون امور اقتصادی استاندار ایلام افتتاح و مورد بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام روز پنجشنبه در آیین بهره برداری این طرح ها اظهار کرد: این پروژه ها شامل کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و نمازخانه‌ شهرداری ایوان، افتتاح دکل مخابراتی روستای چالانچی، افتتاح مسکن مددجویان و پنل خورشیدی، افتتاح شبکه برق روستای چفته، افتتاح غسالخانه و سالن انتظار آرامستان، کلنگ زنی حذف نقاط حادثه خیز و همچنین افتتاح روشنایی مسیر تونل اربعین، آسفالت و خط کشی، افتتاح دیوار حائل و پروژه بنیاد مسکن در روستای شورابه خوران بوده است.

شهریار عباسی با بیان اینکه بهره برداری و افتتاح این طرح ها برای ۳۷۸ نفر اشتغال ایجاد می کند، افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی برای آحاد مردم است، خدمات نظام در حوزه های مختلف چشم گیر است و این امر را بایستی به درستی به ویژه برای نسل جوان در راستای ایجاد نشاط و امید در جامعه تبیین کرد.

افتتاح و کلنگ زنی ۳۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در ایوان

افتتاح و کلنگ زنی ۹ پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان در ایوان

این تعداد پروژه به منظور توسعه شبکه برق رسانی به همت شرکت توزیع نیروی برق استان در شهرستان ایوان با اعتبار ۲۷۸ میلیارد ریال با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام، فرماندار و امام جمعه شهرستان ایوان افتتاح و کنگ زنی شد.

افتتاح و کلنگ زنی ۶ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان ایوان

۶ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایوان با اعتبار ۱۰۰میلیارد ربال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاخ و کلنگ زنی شد.

بهره‌برداری از اجرای طرح هادی روستای شورابه خوران

عملیات اجرایی طرح هادی روستای شورابه خوران با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام برای افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه های گرامیداشت هفته دولت به شهرستان ایوان سفر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha