۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85582551
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری از مجتمع تجاری ملایر با ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار

همدان- ایرنا- همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور استاندار همدان، مجتمع تجاری کریم‌خان زند ملایر با ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه مبل و منبت توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ شهردار ملایر روز پنجشنبه در این آئین اظهار کرد: طی سال‌های گذشته بر اساس سیاست‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری یک منظومه تجاری با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان همچون مبل و منبت، انگور و مُرواربافی و رویدادهای مختلف تعریف شد.

"مجید فرجی" افزود: در همین راستا مجتمع تجاری کریم‌خان زند (ساختمان پلاک ۱۷) در منظومه تجاری شهر طراحی شد و این مجامع در زمینی به مساحت هشت هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث و هفت هزار مترمربع زیربنا در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: این مجتمع با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار احداث و همزمان با هفته دولت افتتاح شد که یک بازار متمرکز تجاری است و تمرکز را از مرکز شهر و بازار مبل ۳۲ متری از بین برده است.

شهردار ملایر با بیان اینکه واحدهای این مجتمع به بخش خصوصی واگذار شده، گفت: علاوه بر واحدهای تجاری، از این مجتمع می‌توانیم برای برپایی نمایشگاه‌هایی استفاده کنیم که یک بازار بزرگ تجاری برای است و دسترسی بسیار خوبی دارد.

بهره‌برداری از مجتمع تجاری ملایر با ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار

فرجی از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح امروز به افتتاح فاز دوم ابرپروژه تفریحی و توریستی مینی‌وُرلد اشاره و بیان کرد: تاکنون برای اجرا و تکمیل این پروژه بزرگ گردشگری ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی همچنین به آغاز عملیات اجرایی بازار تجارت بین‌الملل مبل و منبت ملایر با حضور استاندار همدان اشاره کرد و افزود: برای اجرای این ابرپروژه مشاور گرفتیم و هر آنچه شهرهای جهانی دارند، این مرکز تجارت بین‌الملل به طور کامل این ویژگی‌ها را دارد که در میدان کوثر در ورودی ملایر از سمت همدان در زمینی به مساحت سه هکتار احداث می‌شود.

شهردار ملایر با بیان اینکه پیشبرد اهداف شهر جهانی با احداث این مگا پروژه محقق می‌شود، یادآور شد: از سه هکتار این بازار تجارت بین‌الملل در حدود ۵۰ هزار مترمربع زیربنا احداث می‌شود و تمام ویژگی‌های لازم را برای یک مرکز تجارت بین المللی دارد.

فرجی گفت: این بازار بزرگ یک برند معتبر برای مبل و منبت و مرکزی برای تقویت استارت آپ‌ها در حوزه گردشگری و مبل و منبت، رونق تبلیغات و فروش بین المللی است.

به گزارش ایرنا؛ همزمان با هفته دولت ۳۷۳ پروژه با اعتبار ۱۵۵ هزار میلیارد ریال در ملایر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha