۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85582564
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش : مهاجرت ها تراکم دانش آموزی البرز را بالا برده است

کرج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرد: مهاجرت های بی رویه تراکم جمعیت دانش آموزی را در کلاس های درس این استان بالا برده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،" علی حجرگشت "روز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: فردیس، محمدشهر، کمالشهر، شهر جدید مهستان از جمله مناطق با تراکم بالای دانش آموزی استان البرز هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: در دولت سیزدهم ۹۷ پروژه آموزشی و ورزشی به مدارس استان اضافه شد و ۶۶ مدرسه در حال ساخت است.

وی تلاش خیرین و استاندار البرز را در راستای نهضت مدرسه سازی قابل تقدیر دانست و افزود: هدفگذاری ما این است که ۵۰ درصد دانش آموزان متوسطه مهارتی باشند.

حجرگشت، میانگین کشوری حضور دانش آموزان در هنرستان ها را ۳۹ درصد اعلام کرد و گفت: ۴۳ درصد دانش آموزان البرز در هنرستان مشغول به تحصیل هستند.

وی از اختصاص ۷۳۰ میلیارد ریال تجهیزات هنرستانی به مدارس خبر داد و اضافه کرد: با ظرفیت خیرین در مناطق کم برخوردار کلاس کنکور رایگان برگزار شد.

حجرگشت با اشاره به اینکه امسال امتحانات نهایی در پایه دهم، یازدهم و دوازدهم برای ۷۳ هزار دانش آموز برگزار شد، گفت: این آزمون ها با امنیت کامل اجرایی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز به توزیع شیر در مدارس پس از ۱۲ سال اشاره کرد و افزود: تا کنون دستورالعمل ثبت نام دانش آموزان اتباع ابلاغ نشده است.

۶۷ زمین چمن ورزشی در البرز افتتاح می شود

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اعلام افتتاح ۶۷ زمین چمن ورزشی در البرز بیان کرد: ۹۰ درصد نیروی انسانی ساماندهی شده و کلاس بندی صورت گرفته است اما ۱۰ درصد باقیمانده برای ثبت نام مراجعه نکرده اند.

حجرگشت با اشاره به اینکه امیدواریم طی هفته آینده موضوع مذکور ابلاغ شود، گفت: ۲۵ هزار دانش آموز اتباع خارجی در البرز تحصیل می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha