۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۲
کد خبر: 85582579
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملارد :شهیدان مایه فخر و پرچمدار اقتدار ایران هستند

ملارد - ایرنا - فرماندار شهرستان ملارد ، شهیدان را مایه آبرو و فخر برای کشور و مایه عزت و اقتدار امروز ما در نزد جهانیان عنوان کرد .

به گزارش ایرنا امین اسدی روز پنجشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان ملارد طی سخنانی گفت : دفاع مقدس ملت ایران در برابر دشمنان یک الگوی مناسب برای جهانیان است و هر کشوری که می خواهد در برابر ظلم و سلطه بیگانگان و متجاوزان بایستد می تواند به نسخه دفاع مقدس ایران مراجعه کند .

وی تصریح کرد : الگوی تفکر بسیج مردمی ملت ایران امروز با نام های مختلف در کشورهای منطقه بروز کرده و درحال تسری و انتشار است.

اسدی دفاع مقدس را گنجینه تمام نشدنی از ایثار و ازخودگذشتگی ملت ایران برشمرد که همه اقشار جامعه کار خود را کنار گذاشته و با در دست گرفتن اسلحه به حراست و دفاع از مرزها و کیان ایران اسلامی پرداختند.

فرماندار ملارد تصریح کرد : دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس باید برای نسل جوان بازخوانی شده و قدر افراد حاضر در جبهه ها و همچنین پدر و مادر شهیدان مغتنم و به شایستگی رعایت گردد ،چرا که به برکت خون شهداست که امروز همه چیز در کشور مهیاست و ما از آنها استفاده می کنیم .
نماینده دولت در شهرستان ملارد با اذعان به این نکته که دفاع مقدس متعلق به همه آحاد جامعه و مردم ایران است گفت : ارجح دانستن منافع ملی بر منافع شخصی مهم ترین موضوع در حضور مردم در جبهه های حق علیه باطل بود که بعنوان رمز ماندگاری این دوران باشکوه باید گفته و تشریح گردد .

لزوم اجرای برنامه های خلاقانه ، استفاده کامل از ظرفیت روایان دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان و خانواده معظم شهدای شاغل در ادارات از دیگر توصیه های فرماندار ملارد خطاب به حاضرین در جلسه بود .

اسدی با بیان این مطلب که متاسفانه جمعی از والدین شهدا و پیشکسوتان جبهه و جنگ را از دست داده و به رحمت الهی پیوسته اند ، به ضرورت سرکشی و دیدار منظم با خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد .

گفتنی است در این جلسه که مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس جنوب غرب استان تهران هم حضور داشتند، مدیران تعدادی از ادارات و نهادها اعم از ناحیه مقاومت بسیج ، آموزش و پرورش ،بنیاد شهید ،شهرداری ها ، اداره اوقاف و امور مساجد به بیان و معرفی ویژه برنامه های تدارک دیده در هفته دفاع مقدس امسال در سطح شهرستان ملارد پرداختند .

فرماندار ملارد :شهیدان مایه فخر و پرچمدار اقتدار ایران هستند
در این گزارش آمده امروز همزمان با اخرین روز از هفته دولت ،مسئولان حاضر در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان ملارد ، ضمن ادای احترام و گلباران مزار شهدا ، به دیدار خانواده شهیدان مهدی جباری و عباس صالحی در شهر ملارد رفتند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha