گل محمدی: بازی برابر پرسپولیس ساده نیست

۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۲۱
کد خبر: 85582645
گل محمدی: بازی برابر پرسپولیس ساده نیست

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی برابر تیم های مدعی قهرمانی، به خصوص پرسپولیس که از حساسیت های خاصی نیز برخوردار است نمی تواند ساده باشد و فردا کار سخت و مهمی را پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، یحیی گل محمدی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس تهران اظهار کرد: بازی کردن مقابل همه مدعیان سخت است به ویژه تیم پرسپولیس که تنوع خوبی در حمله دارد و بازیکنان تاثیرگذار و مهره‌های خوبی را نیز در اختیار دارد.

وی ادامه داد: بدون شک دیدار فردای ما یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیگ امسال خواهد بود و این درحالی است که تیم فولاد خوزستان نیز انگیز خوبی برای این بازی دارد.

گل محمدی با اشاره به تیم خود و تغییرات خوبی که در این فصل برای این تیم به وجود آمده، تاکید کرد: حس بسیار خوبی نسبت به تیم فولاد و بازیکنان آن دارم، با انگیزه بالا وارد این رقابت ها شدیم و ۲ بازی لیگ را نیز به خوبی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم در ادامه دیدار فردای ما هم تماشاگر پسند باشد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان به شرایط ورزشگاه‌ها در این دوره از رقابت های لیگ برتر اشاره کرد و یادآور شد: حرف‌های زیادی در مورد زیرساخت‌ها دارم، ورزش ما از نظر زیرساختی مشکلات بسیاری دارد این در حالی است که وضعیت ورزشگاه‌هایمان در لیگ امسال قابل پیش‌بینی بود ولی نسبت به مناسب سازی به موقع آن بی توجهی شد.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع بازی با تیم‌های بزرگ همچون پرسپولیس، استقلال و سپاهان در ورزشگاه‌ و خانه خودشان سخت تر است اما در عین حال شرایط زمین ورزشگاه سردار آزادگان نیز بد نیست و معمولا ورزشگاه‌ها در آغاز فصل شرایط چمن‌شان خوب است.

گل محمدی اضافه کرد: در تمرینات پیش فصل و زمان آماده سازی تمام تلاش‌های خود را کردیم ولی بخش مهمی از اجرای برنامه هایمان مربوط به تمرکز و انرژی است که بازیکنانمان بایستی در زمین بازی بگذارند و به درستی بتوانند به آن عمل کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با تاکید بر اینکه ترجیح می دهم به عنوان یک سرمربی بازی مالکانه ارایه دهم، گفت: اینکه در زمین بازی آنقدر هماهنگ باشیم که توپ و زمین را در اختیار داشته باشیم احتیاج به زمان دارد، این در شرایطی است که ظرفیت این نوع بازی را نیز در تیم فولاد خوزستان مشاهده می کنم.

در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال عصر جمعه /فردا/ تیم پرسپولیس به عنوان میزبان پذیرای تیم فولاد خوزستانی در قزوین خواهد بود.

این دیدار ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

تیم های پرسپولیس با انجام ۲ دیدار و کسب ۲ امتیاز در رده هشتم و فولاد خوزستان نیز با همین تعداد بازی و کسب چهار امتیاز در جایگاه پنجم جدول رقابت های لیگ برتر جای دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha