۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۰۱
کد خبر: 85582666
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال طرح در آستارا به بهره برداری رسید

آستارا - ایرنا - معاون هماهنگی عمرانی فرمانداری آستارا گفت: بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی در این شهرستان به بهره بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، محمد کرم زادگان عصر روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح ها بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است افزود: این طرح ها شامل چهار طرح اجرا شده شهرداری لوندویل کانال هدایت آب‌های سطحی، زیرسازی، آسفالت معابر(دانش، رحیم‌محله، آبشار، خیابان امام خمینی(ره)، رویه بتنی خیابان شهید برنج‌چی)، جابه‌جایی تیربرق و اجرای دیوار طرح سالم‌سازی دریا در ساحل این شهر، ۲ پروژه احداث هزار و ۹۰۰ متر و هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی است.

وی ادامه داد: اصلاح ۲ هزار و ۱۰۰ متر شبکه ضعیف هوایی با کابل خود نگهدار غلام‌محله شرقی، افزایش قدرت هشت دستگاه پست توزیع برق در حوزه شهری، افزایش قدرت هشت دستگاه پست توزیع برق در حوزه روستایی، نصب یک دستگاه پست هوایی ۵۰ کاوا برای تقویت برق روستای عباس‌آباد و دهقان، نصب یک دستگاه ترانس ۵۰ کاوا به دلیل فولباری ترانس باش‌محله لوندویل، نصب یک دستگاه ترانس ۱۰۰ کاوا به دلیل فولباری ترانس آقاخان‌محله لوندویل هشت پروژه تقویت برق از دیگر طرح های افتتاح شده در آخرین روز از هفته دولت بود.

وی خاطرنشان کرد: برای این تعداد پروژه تقویت برق در مجموع ۸۶ میلیارد ریال هزینه شده است که به صورت همزمان در روستای غلام‌محله شرقی بخش مرکزی شهرستان آستارا افتتاح شد.

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه گیلان در فاصله ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha