۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۲۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85582697
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

سرمربی ملوان: چادرملو تیمی منسجم و قابل احترام است

۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۲۶
کد خبر: 85582697
سرمربی ملوان: چادرملو تیمی منسجم و قابل احترام است

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: چادرملو تیم منسجم و قابل احترامی است و بازی سختی مقابل این تیم پیش رو داریم. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مازیار زارع غروب پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملوان و چادرملو اردکان در بندرانزلی اظهار کرد: به طور حتم سخت ترین بازی ما تاکنون همین دیدار با چادرملو است.

وی ادامه داد: البته این موضوع را به بازیکنان گوشزد کردم و به طور حتم بازیکنان نیز با تلاش بیشتر در این دیدار حضور خواهند یافت تا بتوانیم پیروز این دیدار سخت شویم.

سرمربی ملوان بندر انزلی اضافه کرد: از طرفداران ملوان نیز انتطار دارم که با این تفکر وارد ورزشگاه شوند که بازی خیلی سختی را باید انجام دهیم و به حمایت بیشتر آنان نیازمندیم و همچنین تماشاگران باید صبور باشند.

زارع بیان کرد: با توجه به اینکه در این بازی میزبان هستیم محکوم به پیروزی هستیم و باید تمرکز بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم این دیدار خانگی را با کسب سه امتیاز به پایان برسانیم.

وی در خصوص مشکلات مالی باشگاه ملوان خاطرنشان کرد: از بازیکنانم تشکر می کنم که خوب تمرین و کار می کنند و تمرکز آنان روی مسایل فنی است و در خصوص مشکلات مال نیز به طور حتم با تلاش همه مجموعه برطرف و اتفاقات خوبی برای ملوان خواهد افتاد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و چادرملو غروب جمعه نهم شهریورماه در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار می‌گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha