۹ شهریور ۱۴۰۳، ۰:۲۲
کد خبر: 85582739
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملارد قهرمان مسابقات کاراته نواحی مقاومت بسیج استان تهران شد

ملارد - ایرنا - ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد با کسب پنج مقام اولی در مسابقات انتخابی کاراته بسیج استان تهران به قهرمانی رسید.

سرهنگ محمدعلی شهبازی مسئول هیات کاراته سپاه حضرت سیدالشهدا ع استان تهران روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : این مسابقات با حضور ۱۵۰ ورزشکار در دو رده سنی جوانان و نوجوانان در قالب ۱۳ تیم از نواحی مقاومت بسیج شهرستان های استان تهران برگزار گردید.

وی افزود : این مسابقات در ۱۳ وزن برگزار و پس از داوری توسط داوران منتخب فدراسیون کاراته ، نفرات برتر هر وزن انتخاب شدند که پس از حضور در اردوی آمادگی به رقابت های انتخابی بسیج کشوری اعزام خواهند شد.

شهبازی اضافه کرد : مسابقات یکروزه کاراته انتخابی که امروز در ورزشگاه شهید سلیمانی شهرک امید صفادشت برگزار شد ، در دو بخش کمیته و کاتای انفرادی و گروهی با هدف استعدادیابی و نهایتا معرفی به تیم های ملی و المپیکی برگزار می گردد.

به گفته مسئول برگزاری مسابقات در پایان ،تیم کاراته ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر عج شهرستان ملارد رتبه اول ، شهرستان اسلامشهر مقام دوم و تیم های شهرقدس و رباط کریم بطور مشترک سوم شدند .

سرهنگ شهبازی ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی شایسته و مطلوب ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد و شهرداری صفادشت ، برگزاری این گونه مسابقات که بدون هزینه ورودی و با حمایت های لازم مسئولان محلی همراه می باشد را در جذب و ترغیب جوانان و نوجوانان به امر ورزش راهگشا دانست .

گفتنی است به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایز ارزنده و به همه شرکت کنندگان تندیس مسابقات اهدا گردید.

ملارد قهرمان مسابقات کاراته نواحی مقاومت بسیج استان تهران شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha