۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۳۳
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85582750
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

خدمت صادقانه به مردم شاخصه اصلی شهیدان رجایی و باهنر بود

گنبدکاووس - ایرنا - مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر استان گلستان گفت: مردمی بودن و خدمت صادقانه به مردم به عنوان مهمترین شاخصه شهیدان رجایی و باهنر باید توسط تمامی مسوولان، کارگزاران و مدیران نظام جمهوری اسلامی دنبال شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «عبدالحمید یازرلو» شامگاه پنجشنبه در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و ۳۳ شهید کارمند شهرستان گنبدکاووس بیان کرد: مردم ایران بهترین ملت در جهان و لایق بهترین خدمت هستند که مدیران باید همواره در خدمت به مردم تلاش کنند.

وی، استقلال، عزّت و امنیت کشور را مرهون خون شهیدان دانست و افزود: برای صیانت از آنچه که شهدا برای ما به ارمغان آوردند بایستی در مسیر این عزیزان والامقام و ویژگی‌های آنها بیشتر گام برداریم.

حجت الاسلام یازرلو اضافه کرد: کار برای رضای خداوند، ولایت‌مداری و ساده زیستی از دیگر شاخصه‌های مهم شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهیدان انقلاب اسلامی است که باید همواره مدنظر مسوولان و مدیران قرار داشته باشد.

خدمت صادقانه به مردم شاخصه اصلی شهیدان رجایی و باهنر بود

مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیح سپاه گنبدکاووس همچنین بابیان اینکه شهیدان نزد خداوند متعال جایگاهی بس رفیع دارند، گفت: به همین علت، برگزاری مراسم و یادواره برای این عزیزان همواره جزء نخستین برنامه‌ها در مناسبت‌های گوناگون است.

وی افزود: امروز مردم از مسوولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی توقع دارند که شاخصه‌های شهیدان را الگوی خود قرار دهند و در مسیر ترسیم شده آنها حرکت کنند.

حجت الاسلام یازرلو به شعار وفاق ملی دولت چهاردهم هم اشاره کرد و بیان داشت: عمل به این شعار گره‌گشای همه مشکلات جامعه و مردم خواهد بود.

سرهنگ «سیدعلی حسینی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس هم در این مراسم با تبریک هفته دولت، شرکت در یادواره شهیدان را ادای دین نسبت به آنها، خانواده شان و نیز آرمان‌های انقلاب و رهبری دانست.

همچنین قبل از این مراسم که در بوستان ملت (شهرداری) گنبدکاووس برگزار شد، میز خدمت با حضور برخی مدیران این شهرستان برپا و درخواست تعدادی از شهروندان مورد رسیدگی قرار گرفت.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت حدود ۵۲۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

به گزارش ایرنا، هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ درپی جنایت هولناک منافقین کوردل که منجر به شهادت ۲ یار دیرین امام (ره)، انقلاب، اسوه علم و تقوا، شهید محمدعلی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر نخست وزیر شد و نیز به منظور آشنایی مردم با عملکرد دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده که از دوم تا هشتم شهریور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha