بکارگیری اتباع غیرمجاز باعث پلمب سه رستوران در ماهان کرمان شد

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب ماهان از پلمپ سه واحد صنفی رستوران به علت بکارگیری اتباع بیگانه غیر مجاز و تهدید علیه بهداشت عمومی در ماهان خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل کرمان، سینا بنی اسد شامگاه پنجشنبه اظهار داشت:طرح کنترلی و نظارتی با محوریت برخورد با کارفرمایان بکار گیرنده اتباع خارجی غیرمجاز یا فاقد مجوز کار با جدیت آغاز شده و در صورت مشاهده تخلف در این زمینه، واحد صنفی متخلف پلمب و پرونده قضایی برای متخلفان تشکیل خواهد شد که در این رابطه سه واحد صنفی به علت بکار گیری اتباع غیر مجاز در شهر ماهان پلمب و برای متخلفین نیز پرونده قضایی تشکیل شد.

وی نشان کرد:شهروندان می‌توانند گزارشات خود را در خصوص بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز و یا فاقد مجوز کار مرتبط به عنوان شاگرد یا فروشنده در واحدهای صنفی یا مالک بودن اتباع، مراتب را به مجموعه انتظامی بخش ماهان گزارش تا پس از بررسی توسط بازرسین برابر با قانون با متخلفین برخورد لازم صورت گیرد.

ماهان در فاصله ۳۰ کیلومتری شمال شرقی مرکز استان کرمان قرار دارد و از مناطق خوش آب و هوا، تاریخی و گردشگری این استان محسوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha