۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۱۲
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85582786
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان فریدن به بهره‌برداری رسید

اصفهان- ایرنا- ۱۰ طرح عمرانی و خدماتی به مناسبت هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مسئولان شهرستان فریدن افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، طرح تجمیع شبکه آبیاری بارانی روستای نهرخلج، افتتاح گلخانه سبزی و صیفی، بهره‌برداری از پروژه آسفالت و اجرای جدول و بلوک فرش روستایی و رونمایی از ماشین آلات از جمله پروژه‌هایی بود که در سفر روز پنجشنبه مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به شهرستان فریدن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در جریان این سفر همچنین گلخانه شرکت تعاونی دهیاری‌های زنده رود پرتیکان با مشارکت پست بانک شعبه فریدن به مساحت پنج هزار و ۵۴۸ متر مربع و هزینه ۳۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و سطح زیر کشت چهار هزار و ۱۴۷ متر و محصول فلفل دلمه ای به بهره برداری رسید.

همچنین خانه بهداشت روستای ازونبلاغ شهرستان فریدن با مساحت ۱۴۴ متر مربع و اعتبار ۴۵ میلیارد ریال با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افتتاح شد.

امروز همچنین از تعدادی از پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در شهرستان فریدن به بهره برداری رسید.

اجرای روکش آسفالت ۱۳ کیلومتر از محور بوئین میاندشت_ داران با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال، ایمن سازی ۱۰۰ کیلومتر از راه های شهرستان (نصب تابلو و علائم، خط کشی و...) با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، نصب پل عابر پیاده نهرخلج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، احداث ساختمان نگهبانی و راهدارخانه اوزنبلاغ با اعتبار یکهزار و یکصد و پنج میلیارد ریال با حضور معاون استاندار اصفهان به بهره برداری رسید.

دوم تا هشتم شهریور بعنوان «هفته دولت» نامگذاری شده است.

فریدن با ۲ شهر، ۲۸ روستا و جمعیت افزون بر ۴۹ هزار نفر در غرب اصفهان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha