۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۴۳
کد خبر: 85582794
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۶۳ میلیارد ریال طرح در جیرفت به بهره‌برداری رسید +فیلم

جیرفت - ایرنا - امروز پنجشنبه با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس، فرماندار جیرفت و برخی دیگر از مسئولان ۲۶۳ میلیارد ریال طرح در بخش ساردوئیه این شهرستان به بهره‌برداری رسید. 

به گزارش ایرنا آبرسانی به چهار روستا با ۲۳۶ خانوار با حفر چاه و ایجاد منبع در باغ علیشیر ساردوئیه از جمله طرح هایی بود که به بهره‌برداری رسید؛ اعتبار هزینه شده برای این طرح ۱۴۲ میلیارد ریال است.

آبرسانی به روستای خلیجی

آبرسانی به روستای خلیجی بخش ساردوئیه با یک مخزن ۱۰۰ مترمکعبی و ۲ هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال و اعتبار ۶۰ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

در این روستا ۸۰ خانوار ساکن هستند و این طرح ظرفیت تامین آب ۳۰۰ خانوار را دارد.

افتتاح خانه بهداشت روستایی

امروز همچنین خانه بهداشت روستای فراش در بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت با ۷۵ متر زیربنا و اعتبار ٩ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

این خانه بهداشت با یک بهورز ۲۰۰ نفر جمعیت روستای فراش و ۳۲۰ نفر در روستاهای اطراف را تحت پوشش قرار می‌دهد.

محل اقامت پزشکان در مرکز بهداشت شهر درب بهشت با ۷۵ متر زیربنا از جمله دیگر طرح های افتتاح شده بود که اعتبار ساخت آن ۱۲ میلیارد ریال بوده که با ۲ میلیارد ریال تجهیز شده است.

طرح های آسفالت و سنگ فرش روستایی

اجرای آسفالت و پایش تصویری روستای اسلام آباد دلفارد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاح شده امروز بود.

۶۰۰ متر سنگ فرش روستای گردشگری کرا با هشت میلیارد ریال اعتبار و زیرسازی، پارکینگ و سرویس بهداشتی این روستا با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال که از سوی میراث فرهنگی تامین شده است از جمله دیگر طرح‌هایی بود که به بهره‌برداری رسید.

زیرسازی و آسفالت سه راه روستایی با مجموع ۶ و نیم کیلومتر با ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار امروز با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس و دیگر مسئولان افتتاح شد.

مجموعه پایش تصویری روستایی ۸۶ روستا با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاح شده امروز بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha