۱۸ پروژه دهیاری‌های بخش ساروق شهرستان اراک افتتاح شد

اراک- ایرنا - ۱۸ پروژه دهیاری‌های بخش ساروق شهرستان اراک روز جمعه به مناسبت هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، استاندار مرکزی در آیین افتتاحیه این طرح‌ها در جمع خبرنگاران، افزود: ۱۸ پروژه در دهیاری‌های بخش ساروق با ارزش۲۷۳ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرزاد مخلص‌الائمه افزود: مدرسه ۶ کلاسه روستای میچان با زیربنای ۷۷۷ مترمربع و ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در مدت ۹ ماه به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه این مدرسه خیرساز با مشارکت سه خیر ساخته شد،افزود: این مدرسه شش کلاسه با مشارکت زنده یادان سلمان و قربان حیدری و محمد داود آبادی ساخته و افتتاح شد.

استاندار مرکزی اظهار کرد: دفتر امور روستایی و شوراهای استان مرکزی در بین ۳۱ استان رتبه اول را به خود اختصاص داد که نشان دهنده هم‌افزایی جمعی در جای جای استان به خصوص در میان دهیاران است.

استاندار مرکزی همچنین امروز ( جمعه) با خانواده شهید حاج علی بیگی در شهر کارچان دیدار کرد و گفت: امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری همه شهدای اسلام است و تکریم خانواده‌های معظم این عزیزان کوچکترین تکلیف برای مسئولان است.
فرزاد مخلص الائمه افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، ادای دین به مقام والای شهید و موجب تقویت روحیه خدمتگزاری برای مسئولان است.

وی بیان کرد: خانواده معظم شهدا با اهدای عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند که اکنون حراست و پاسداری از آرمان‌های شهدا رسالت خطیری است که بر عهده ما نهاده شده است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه نهال تنومند انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است، تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مسئولان روحیه‌بخش و موجب پشت‌گرمی، تلاش و فعالیت بیشتر است.

شهید محمد حاج علی بیگی سال ۱۳۴۵ در شهر کارچان متولد شد و در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج در شلمچه به درجه بالای شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha