۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85583094
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی جهادی خدمات پزشکی و فرهنگی در مناطق کم برخوردار اهواز برگزار شد

اهواز - ایرنا - هشتمین اردوی جهادی بسیج صنعت آب و برق خوزستان در مناطق کم برخوردار اهواز در بخش‌های بهداشتی، درمانی، خدمات اجتماعی، فرهنگی و ورزشی، اجرا شد.

به گزارش ایرنا ، فرمانده بسیج حوزه آب و برق شهید عباسپور خوزستان روز جمعه در گفت و گوی رسانه ای با اشاره به برپایی این اردوی جهادی گفت: باتوجه به اهمیت خدمت به مردم در مناطق کم برخوردار یکی دیگر از اردوهای جهادی این مجموعه با خدمات مختلف در برخی مناطق اهواز اجرا شد.

سروان پاسدار عباس نبگان افزود: هشتمین اردوی جهادی بسیج صنعت آب و برق به مناسبت هفته دولت و بسیج ادارات در محله گلدشت و کوی سادات اهواز برپا و گروه جهادی «فدائیان رهبری» و بسیجیان این صنعت خدمات شایانی با اهالی این مناطق ارائه دادند.

وی تصریح کرد: این اردوی جهادی شامل تعمیر وسایل سرمایشی، مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی، اهدای هدایا و بسته‌های معیشتی و استقرار گروه پزشکی بود.

فرمانده بسیج حوزه آب و برق شهید عباسپور خوزستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح مناطق مختلف استان و بخصوص مناطق کم برخوردار اردوهای متنوعی برگزار شده و این برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس نیز در سایر مناطق برگزار می شود.

وی بیان کرد: صنعت آب و برق در کنار وظیفه ذاتی خود در خصوص تامین انرژی و آب و برق استان،از مسئولیت های اجتماعی نیز غافل نیست و در کنار مردم حضور دارد.

سروان پاسدار نبگان گفت: بسیج یکی از ارگان‌های فعال در سطح ادارات است که با هم افزایی، هماهنگی و ساماندهی، تلاش دارد تا اردوهای مختلفی را به منظور خدمت‌رسانی شایان به شهروندان برنامه ریزی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha