۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85583096
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفع مشکلات کشور با استفاده از توان نخبگان داخلی محقق می‌شود

بروجرد - ایرنا - امام جمعه موقت بروجرد گفت: رفع مشکلات کشور با استفاده از توان متخصصان و نخبگان داخلی محقق می شود و این مهم باید در اولویت کاری دولتمردان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی اسدی نسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری در کمال آزادی امنیت و آرامش برگزار و نمایندگان مجلس نیز به همه وزرای معرفی شده از طرف رییس جمهور منتخب رای اعتماد دادند و اکنون باید همه با هم برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

وی افزود: انتقاد باید سازنده، درست و شفاف و در راستای رفع مشکلات مردم باشد و در کنار آن نیز باید راهکارهای کارشناسی شده لازم ارائه شود.

خطیب جمعه بروجرد بیان کرد: سه قوه قضاییه، مجریه و مقننه مدیون رهبر معظم انقلاب هستند و ایشان تاکید کردند که افراد متدین و انقلابی برای خدمت به مردم انتخاب شود.

حجت الاسلام اسدی نسب با اشاره به سالروز بانکداری اسلامی اضافه کرد: قانون شیوه بانکداری اسلامی را مشخص کرده و اکنون نیز در برخی بخش های برای اخذ تسهیلات مشکلاتی وجود دارد که باید اصلاح و برطرف شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت رییس علی دلواری ادامه داد: رییس علی دلواری رییس مقاومت تنگستان بوشهر بود که در مقابل استعمار انگلیس ایستاد و بعد از چند سال مبارزه به شهادت رسید و بعد از شهادت ایشان انگلیس بخش‌های زیادی از جنوب کشور را گرفت و غلات را ذخیره کرد و در آن زمان حدود ۹ میلیون نفر در ایران به دلیل بیماری طاعون از بین رفتند.

امام جمعه موقت بروجرد یادآور شد: اهداف شوم انگلیس و آمریکا برای همه دنیا مشخص شده است، آنها در غزه به راحتی کودک کشی راه می‌اندازند براین اساس نباید در مقابل آنها کوتاه آمد، زیرا بارها اثبات شده که اینها قابل اعتماد نیستند.

حجت الاسلام اسدی نسب تاکید کرد: برای مقابله با این کشورهای استعمارگر باید توان داخلی کشور را در حوزه های مختلف بالا ببریم تا بتوانیم در برابر تحریم های ظالمانه آنها ایستادگی کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha