۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۱
کد خبر: 85583150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم ایران ندای حق طلبی مظلومان غزه را فریاد می زنند

قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: مردم امروز در تجمعات جمعه های خشم به صحنه می آیند تا زخم فلسطین را التیام ببخشند، با وجود اینکه مردم غزه در سختی به سر می برند اما مقاومت آنان همچنان ادامه دارد.

سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی روز جمعه در حاشیه مراسم راهپیمایی بعد از نماز جمعه قزوین که در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از جنایات رژیم اشغالگر قدس در منطقه مقاومت، به ویژه غزه آن چیزی که تحقق یافت بیداری مردم جهان بود که همین موضوع از مرزهای بین المللی و جغرافیای اسلام عبور کرد و تا به دانشگاه های آمریکا هم رسید.

وی ادامه داد: با ابتکار خوبی که پیش بینی شد، هر هفته چند استان کشور جمعه های خشم خود را با برگزاری راهپیمایی نشان می دهند و امروز مردم قزوین نیز بعد از برپایی نماز جمعه، این راهپیمایی را در حمایت از مردم بی پناه و مظلوم فلسطین انجام دادند تا فریاد بزنند که مردم غزه تنها نیستند.

سردار آتانی اضافه کرد: قطع به یقین این تجمعات مردمی توسط دشمنان رصد می شود و اگر چه امروز فقط نمازگزاران جمعه حضور دارند اما این ایده در دل مردم ایران نهفته شده و در هر فرصتی در کف میدان هستند و شعار یک صدای خود را برای دفاع از غزه مظلوم اعلام خواهند کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: ظلمی که این روزها بر مردم غزه می‌رود همه وجدان‌های بیدار در دنیا را به درد آورده است و در این میان بسیاری از مردم کشورهای مختلف دنیا با برپایی تجمع‌هایی انزجار خود را از این جنایات صهیونیست ها اعلام کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha