۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷
کد خبر: 85583153
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه یزد، رسیدگی به مطالبات پرستاران را خواستار شد

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دولت باید به مطالبات پرستاران دلسوز در عرصه درمان کشور با همکاری بخش‌های دیگر رسیدگی مناسب داشته باشد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله " محمدرضا ناصری " در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: پرستاران نقش مهمی در مسایل درمانی دارند و باید حل مشکلات آنها پیگیری شود.

وی در ادامه به مسایل جهان اسلام و فلسطین و غزه و کشتار مردم توسط غاصبان صهیونیستی اشاره کرد و گفت: باید مسلمین و آزادیخواهان جهان از مردم ستمدیده غزه حمایت کنند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم بر اهمیت تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان و تربیت دینی نسل جوان تاکید کرد.

ناصری از تمامی دست اندرکاران اربعین حسینی و موکب داران در استان و در عراق تشکر و بر تداوم همکاری آنها در برنامه‌ها تاکید کرد.

وی همچنین به اهمیت کادرسازی و تربیت جوانان مومن و انقلابی در راستای خدمت به مردم و کشور به عنوان یک موضوع مهم اشاره کرد.

همچنین امام‌جمعه بخش مرکزی یزد گفت: پیاده‌روی به‌ سوی مساجد برای نماز، پیاده‌روی برای تشییع‌جنازه مؤمن، پیاده‌روی برای زیارت مؤمن و پیاده‌روی برای نمازجمعه نیز از فضیلت‌های بسیاری برخوردار هستند.

امام جمعه یزد، رسیدگی به مطالبات پرستاران را خواستار شد

حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی در خطبه های نمازجمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به ویژگی‌های اربعین سال جاری بیان کرد: پیش‌بینی‌ها این بود که مراسم اربعین سال جاری با جمعیت کمی به دلیل گرمای طاقت‌فرسا و رکود بازار برگزار شود اما به فضل الهی این مراسم نه‌ تنها خلوت نبود بلکه موج جمعیت بیشتری حضور داشتند.

وی ادامه داد: از ویژگی‌های اربعین سال جاری استکبارستیزی بود و مسیر اربعین سال جاری با رنگ و بوی مردم غزه آکنده شده بود و مردم از خداوند نجات این مردم مظلوم و نابودی رژیم اشغالگر قدس را خواستار بودند.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: مراسم اربعین در تضاد با فرهنگ غرب است چرا که در این فرهنگ عموماً مادیات اهمیت دارد و حقوق بشر، حقوق زنان و کودکان ابزاری برای رسیدن به اهداف خود است.

نمازجمعه در ۲۷ نقطه استان یزد اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha