ارزش طرحهای افتتاحی هفته‌دولت در ممسنی‌ هزار و ۷۳۴میلیاردتومان اعلام شد

شیراز - ایرنا - فرماندار شهرستان ممسنی ارزش افتتاح طرحهای هفته دولت امسال در این شهرستان را یکهزار و ۷۳۴میلیاردتومان ذکر کرد و گفت : اجرای این تعداد طرح موجب تقویت زیرساخت های منطقه شده است.

به گزارش ایرنا ، عبدالکریم انصاری طی سخنانی در خطبه های پیش از نمازجمعه این هفته نورآباد ممسنی افزود: میزان اعتبار یاد شده در قالب حدود ۲۰۰ طرح هزینه شده که حاصل اقدامات جهشی انجام گرفته در حوزه های مختلف از آب ، برق و گاز گرفته تا راهسازی و مدرسه سازی و مکان های ورزشی از هفته دولت ۱۴۰۲تا ۱۴۰۳ بوده است .

انصاری از بهره برداری ۳۰کیلومتر راه آسفالته در مسیر شهرستان ممسنی به کوهچنار به ارزش ۸۰میلیاردتومان ، بیش از سه میلیارد تومان در حوزه تعمیر مدارس و ۴۴۰میلیاردتومان در حوزه راهسازی و همچنین افتتاح دو زمین چمن و از اقداماتی در حوزه بهداشت ، برق ، آب و گاز به عنوان بخشی از خدمات انجام شده طی مدت یاد شده یعنی از هفته دولت سال ۱۴۰۲تا هفته دولت امسال نام برد .

براساس این گزارش محمد هادی ایمانیه استاندار فارس هم در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز گفت: طرح‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی،صنعتی و کشاورزی با اعتبار ۲۷ هزار میلیارد تومان در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha